Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, ja det blir ikke bare å bare, det røret forran stolen der er ikke sveist fast da, det blir sveist med skrukoblinger sånn at jeg kan ta det av og på.

Bare å bruke ideen det :) "kopierte" den selv av en bil på automobile.de :lol:

Har ikke TOREBMW skinnbenk bak da?

Tore har jo hel-bur og de største recarostolene uten vippefunksjon. så han har nok ikke skinnbenk.

Han bytta ut siderutene bak som kunne åpne seg til faste pga han kom seg ikke bak for å åpne og lukke dem. Det var så vidt jeg klarte å skvise meg mellom stolene å åpne dem da vi skulle bytte dem. :)

Tror mye av idè`en e dine kommer fra Tore sin bil, og kanskje tillogmed litt fra vår også :roll: menmen det er jo ikke akuratt copy-right på bilene...

jaja, vet at tore har de stolene osv, men trodde han hadde benk baki bare får det skulle se finere ut. Men det gulvet er ikke " kopiert" fra han det har jeg sitt på denne som ligger på autodb

2047038-bilde6-19072008227.jpg

Vet ikke helt hva jeg har "kopiert" av dere roald, men har jo fått tips om det med skjermene gjennom å sitt på bildene deres, men dere har jo poppet og jeg har limt, sveist og sparklet på en helt annen måte.

Men alså vis alt skal være hemmelig og inen skal få bruke smarte ideer så er kansje ikke et forum en bra plass og legge sånt på. jeg bruker bimmers som et hjelpemiddel på prosjektet mitt. Hva mener du jeg har kopiert fra dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du nå at felgene ikke passer? Var det jeg sa fra starten av det. Har du sett at de ikke tar borti bærebrua bak med innerkanten eller?

De tar ikke borti nei, å jeg skal bruke dem :)

Så du ser virkeli ikke at viss du fjærer nok så slår du skjermen i kanten på felgen!??

Jo men det har vel ingenting med bærebrua bak og gjøre. Bestem deg da. Åja felgen/dekket kan ta borti kanten på skjermen, derfor jeg bruker coilovers som er stift som F for de IKKE skal ta nedi. Så felgene er fult brukende. med k-sport bremser. Hadde jeg ikke hatt de på så hadde felgen komt enda lenger inn under skjermen, da hadde kansje felgkanten tatt i bærearmen bak.

Når jeg hadde de på min M3 så var innerkanten i bærebroa og kanten på felgen utforbi skjermen! Du har spaca de ut pga K-sport bremser da eller??

Uansett hvor stivt coiloversett du har så kan fortsatt hjulet gå oppi skjermen. Eneste du sitter igjen med er jo at du må ha bilen høy nok til at det ikke kan slå nedi. Poenget er vel at bilen skal være lav?

ja å jeg har de på min og de passer, å jeg skal ha de på, jeg kommer til og senke den sånn at ikke skjermene slår nedi ja. måtte space ut ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore har jo hel-bur og de største recarostolene uten vippefunksjon. så han har nok ikke skinnbenk.

Han bytta ut siderutene bak som kunne åpne seg til faste pga han kom seg ikke bak for å åpne og lukke dem. Det var så vidt jeg klarte å skvise meg mellom stolene å åpne dem da vi skulle bytte dem. :)

Tror mye av idè`en e dine kommer fra Tore sin bil, og kanskje tillogmed litt fra vår også :roll: menmen det er jo ikke akuratt copy-right på bilene...

Vedder på at hvis du leter, så finner du noen som har gjort det før deg og Leif :P Nesten umulig å gjøre noe som ikke er gjort no mere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://i142.photobucket.com/albums/r100/leif-harald/IMG_1985-1.jpg

Jeg har lyst å se film mens du setter deg inn i bilen :lol:

Haha.. så da vanskeligere ut å komme seg inn og ut i bilcrossbilen vi bygde en gang, der måtte man bare åle seg inn :lol:

Legger ved et bilde:

http://i19.photobucket.com/albums/b166/ ... lde133.jpg

BMW E28 foresten..

Bygget av et gjeng med 15 og 16 åringer for en del år siden :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://i142.photobucket.com/albums/r100/leif-harald/IMG_1985-1.jpg

Jeg har lyst å se film mens du setter deg inn i bilen :lol:

Haha.. så da vanskeligere ut å komme seg inn og ut i bilcrossbilen vi bygde en gang, der måtte man bare åle seg inn :lol:

Legger ved et bilde:

http://i19.photobucket.com/albums/b166/ ... lde133.jpg

BMW E28 foresten..

Bygget av et gjeng med 15 og 16 åringer for en del år siden :lol:

wow, den så ikke lett ut å komme inn og ut :lol: Men de røra mine er ikke festa da, har ikke bestemt høyden på de enda så vi får se hvordan det blir :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynt å pusse, sparkle og styrt på i motorrommet nå.planen er å få de helt clean så alle hull å sånn blir sveist og sparkla igjenn. Har fjerna alle fester osv i motorrom, til feks ekspansjonstank, coil, releer, spylerveksetank osv.

Er en del på bildene som ikke er sparkla pga jeg har ikke sveist igjenn hullene.

IMG_2001-1.jpg

IMG_2010.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke sveise igjen alle hulla til venstre nedi hjørnet på den nederste bildet også? Isåfall så tror jeg ikke du burde det.. Vannet burde ha noe å renne ut av f eks..

Neinei, blir bare de hullet som abs ledningene går ut av å alle hull etter fester osv som jeg har revet vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...