Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Skjedd mye i dag, en kompiss har vert med å hjelpt litt :)

Har punkta så å si alt til buret isammen, snart klart til og ta ut og heilsveise.

Så er alle hull som må sveises sveist nå i moto rom. Så nå sitter jeg å gruer meg til i morgen å slipe sveiser og sparkle.

Tilpassing av rør

s001-2.jpg

Sliping av sveiser

s003-2.jpg

tilpassning

s004-2.jpg

tilpassning

s005-2.jpg

s006-2.jpg

s007-2.jpg

s008-1.jpg

s010-1.jpg

s011-1.jpg

Punkta å tilpassa ferdig

s012-1.jpg

s013-1.jpg

s014.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her sher det ting ja :) vor tjukt rør bruker du? noe krav til dette eller?

Synd med de felgene syns jeg, hadde blitt skam rått...

Takk, ja det går unna nå, planen er å levere bilen til lakkering av motorrom før helga.. Så må prøve å få gjort mye i morgen og onsdag så den kansje er klar til torsdag :)

Jeg bruker 40mm rør og hovedbøylen er vel rundt 50-60mm en plass. Vet ikke om det er noe krav til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare bedre å bedre for hver gang jeg går inn på tråden.

Misunner deg litt på det du driver med her må jeg si. :) håper jeg klatrer dit en dag jeg også.

Forresten, når jeg ser på breddinga di bak, så ser den litt mindre bred ut en stålskjermer. er det fakta eller er det bare jeg som ser for meg snodigheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare bedre å bedre for hver gang jeg går inn på tråden.

Misunner deg litt på det du driver med her må jeg si. :) håper jeg klatrer dit en dag jeg også.

Forresten, når jeg ser på breddinga di bak, så ser den litt mindre bred ut en stålskjermer. er det fakta eller er det bare jeg som ser for meg snodigheter?

Kjekt å høre :) Det med breddinga kan sikkert stemme det siden jeg har felt glassfiberskjermen inn i stålskjermen. Men tror nokk ikke det er mye som er forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt det meste jeg trenger nå :) Har snakket med en angående BBS RS også, men er litt for dyrt å handle felger til over 20 tusen nor Euroen er så høy, får vente litt. Så ellers så venter jeg på fuel cell, orginal m3 vinge, carbo flaps, 325 ix bremsekraftforsterker.

Blir lakkerings av motorrom på onsdag er planen :D

Her er litt av det som har skjedd di siste dagene:

s005-3.jpg

s006-3.jpg

s001-4.jpg

s002-4.jpg

s003-4.jpg

s004-4.jpg

s005-4.jpg

s006-4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska du ha deg nye felgar nå?!?!

Sella dei du har t meg dåda? :)

Jepp, skal ha nye. Bare å skrike ut om du vil ha de :) Så kan je kjøpe dem tilbake om et års tid om du har de enda :lol:

Skal ha meg nogen nye felger til sommeren iallefall så om du har fått deg nye og skal kvitte deg me di så er det veldig interesangt :D

Ka er impresse på de da? specs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska du ha deg nye felgar nå?!?!

Sella dei du har t meg dåda? :)

Jepp, skal ha nye. Bare å skrike ut om du vil ha de :) Så kan je kjøpe dem tilbake om et års tid om du har de enda :lol:

Skal ha meg nogen nye felger til sommeren iallefall så om du har fått deg nye og skal kvitte deg me di så er det veldig interesangt :D

Ka er impresse på de da? specs?

Kan hende eg har felgane te sommaren ja, e ikej retta tiå å selga sånne heftige felgar egentlikt. Menmen får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...