Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir bra det her :D Har du fått tak i IX bremse kraft? Et lite tips, er ikke noe salgs triks, eller særlig bra oppbevaring av felgene dine, når du sveiser, sliper, sparkler, pusser og ellers hva man gjør når man bygger bil.

Har vel noen stål felger eller noen annet å putte på der. :wink:

Skrevet
Blir bra det her :D Har du fått tak i IX bremse kraft? Et lite tips, er ikke noe salgs triks, eller særlig bra oppbevaring av felgene dine, når du sveiser, sliper, sparkler, pusser og ellers hva man gjør når man bygger bil.

Har vel noen stål felger eller noen annet å putte på der. :wink:

ja har fått taki ix bkf :) Nei vet men har hatt et teppe over felgene nor jeg har sveist. tok bilen ut og spylte felgene i dag faktisk pga det var litt støv :) Men nei har ikke andre felger :?

Skrevet
Ville gått for 9,5 og 10,5x17 jeg:D Hehe

Haha, du ja. har k-sport bak også jeg så vil sikre meg i tilfelle jeg må space ut. Men om jeg vil ha breiere tar jeg bare 9,5ene å setter fram og kjøper ny kant til de 8,5 til feks 10 eller 10,5. Seller jo lause kanter i massevis :) Må vel bli bra det? :) Noen som vet om jeg må space ut med bbs rs på k-sport 330mm?

Skrevet

Caliperne bygger såpass mye ut at du må sikkert til med en 10-15mm spacer. Du ender da med innpresset rundt 0 med de felgene...

Feite bremser går ikke overens med feit felgkant dessverre - da må det breddes.

Skrevet

Går ikke med bbs rs og k-sport uten minst 2cm spaser desverre.

Skrevet
Går ikke med bbs rs og k-sport uten minst 2cm spaser desverre.

hmm ok, jeg har noen greie kantfelger som gikk på uten spacer hvertfall. men får se nor de eventuelt kommer om de går på :D Vis ikke må jeg bytte til e30m3 bremser ellerno.

Skrevet

Eg ser det e nåken så har penger, kan eg ta meg en tur i nærmaste framtid å sjå på prosjektet ditt elle? Kor holde du te da? Vea slettå der 318is din har stått?

Skrevet
Rå felger det der :wink: pris for sånne da?? må jo vere svin dyre :shock:

BBS RS? euroen er jo ganske høy for tiden. så det blir fort over 20 tusen 23 ca + dekk.

Ok! Er ikke små penger det nei :) Men for nok bra igjen for de du har ser jeg :wink:

Skrevet
Hvorfor selge den gromme hjula du har?? Er så mange med RS i forhold. Men RS er overgromt det, da med gull senter.

Vil jo ha felgene, men gidder ikke å begynne å spare til nye felger. Hadde lett hatt de liggende istede for å kvitte dem. Er jo RÅ felger, men legger heller litt til i å kjøper RS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...