Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Begynner å ta form nå ja :D Men du skulle brukt de felgene!!!! :P

Ja faen :D Skulle brukt de men blir for bredt framme siden jeg må space ut 10mm til pga k-sport bremsene. Så jeg går heller for noe litt smalere som kommer inn under skjermene :)

Men det begynner og ta form nå ja, håper og få lakka hele bilen iløpe av februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice :) skjer det noe ellers eller?

Ja, littegrann. Har lånt meg en elefantkran til og sette motor i. Så har jeg flutta bilen opp på lakk verksted i dag, der har jeg sveist på de forsterkningene til dempertårnet. Så blir det litt rust svesing på lørdag. Så er den klar til lakkering av motor rom en av de første dagene i neste uke. Har funnet lakk i dag også :D Blir en mørk farge med lilla sjær i. fargen kommer dere til og se overhelgen. Dette blir bra! Fargen kommer i 2010 på en bil så fargen finnes ikke på sånn prøveark greier enda. Så fikk lakka en liten del :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke veldig mye klaring mellom taket ditt og buret? buret burde jo være så nært tak som mulig for at man skal ha best mulig nytte av det vist det skulle være at man skulle gå på taket

Stemmer det du, men jeg har ikke planer om å havne på taket :lol: Men jeg har bur mest pga "show" liksom, ikke pga kolisjon osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...