Spiff Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 joda, men nå syns jeg også at det er mye grommere når et bur er bygd "riktig" men det er nå bare meg, ellers har det et artig prosjekt, lykke til videre blir nok bra til slutt
JAL_535i Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Lik farge som Tore eller?...... Jeg har planer om å take min, derfor har jeg bur..... ehm..
///christian Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 joda, men nå syns jeg også at det er mye grommere når et bur er bygd "riktig" men det er nå bare meg, ellers har det et artig prosjekt, lykke til videre blir nok bra til slutt +1 Men dette ser jo bra, spent nå på hvilken farge det blir Leif.
leif harald Skrevet Januar 23, 2009 Forfatter Skrevet Januar 23, 2009 Nei, er langt ifra lik tore sin lakk, laaangt ifra også. dette er en mørk farge. å 15-15`ene får stå ifred der di står i noen år til
leif harald Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Fikk pappa til og ringe til tyskland i går på de BBS RS felger (felgen garage) og de fikk avtalt en pris, skulle ringe tilbake i morgen Så begynner det og bli klart for lakk i motorrom nå! (dårlige bilder pga mye sol å lys å drit)
Spiritus Sancti Skrevet Januar 25, 2009 Skrevet Januar 25, 2009 Oioioi, hva er det jeg hører? Har du fått deg dame?
leif harald Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Skrevet Januar 25, 2009 Hehe stemmer, må nokk overlate jobben til lakerern nå kvinnfolk krever tid
heltn Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 tss. sette kvinnfolke i arbeid da mann;) La hun ta seg av pussinga
leif harald Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Skrevet Januar 26, 2009 tss. sette kvinnfolke i arbeid da mann;)La hun ta seg av pussinga Hehe, ja hadde det vert så lett så. Var netopp å så på bilen, de har pust, sveist og sparklet mer i dag for meg. så blir det lakk i morgen å begynne på motoren i morgen kveld
L.M.e30 Skrevet Januar 26, 2009 Skrevet Januar 26, 2009 håper du har servo tannstang liggende. for den tannstanga uten er jo faen meg en million runder fra side til side.
leif harald Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 håper du har servo tannstang liggende. for den tannstanga uten er jo faen meg en million runder fra side til side. Jepp, skal montere servotannstag, 325 ix bkf og sette i m50b25i dag
|Ole| Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Sett dama i arbeid Dama mi hengte opp eksosen min, henger da enda Hehe...Begynt å slenge litt til sidene så må nokk under å fikse litt etter ho
Hesleskaug Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Sett dama i arbeid Dama mi hengte opp eksosen min, henger da enda Hehe...Begynt å slenge litt til sidene så må nokk under å fikse litt etter ho Kanskje nok grunn til å IKKE sette dama i arbeid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå