Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

joda, men nå syns jeg også at det er mye grommere når et bur er bygd "riktig" men det er nå bare meg, ellers har det et artig prosjekt, lykke til videre blir nok bra til slutt

Skrevet
joda, men nå syns jeg også at det er mye grommere når et bur er bygd "riktig" men det er nå bare meg, ellers har det et artig prosjekt, lykke til videre blir nok bra til slutt

+1

Men dette ser jo bra, spent nå på hvilken farge det blir Leif. :)

Skrevet

Fikk pappa til og ringe til tyskland i går på de BBS RS felger (felgen garage) og de fikk avtalt en pris, skulle ringe tilbake i morgen

Så begynner det og bli klart for lakk i motorrom nå!

(dårlige bilder pga mye sol å lys å drit)

IMG_2141.jpg

IMG_2142.jpg

IMG_2146.jpg

IMG_2148.jpg

IMG_2149.jpg

IMG_2150.jpg

IMG_2154.jpg

IMG_2155.jpg

IMG_2156.jpg

IMG_2158.jpg

Skrevet
tss. sette kvinnfolke i arbeid da mann;)

La hun ta seg av pussinga :lol::twisted:

Hehe, ja hadde det vert så lett så. Var netopp å så på bilen, de har pust, sveist og sparklet mer i dag for meg. så blir det lakk i morgen å begynne på motoren i morgen kveld :D

Skrevet
håper du har servo tannstang liggende. for den tannstanga uten er jo faen meg en million runder fra side til side.

Jepp, skal montere servotannstag, 325 ix bkf og sette i m50b25i dag :D

Skrevet

Sett dama i arbeid ;) Dama mi hengte opp eksosen min, henger da enda ;) Hehe...Begynt å slenge litt til sidene så må nokk under å fikse litt etter ho ;)

Skrevet
Sett dama i arbeid ;) Dama mi hengte opp eksosen min, henger da enda ;) Hehe...Begynt å slenge litt til sidene så må nokk under å fikse litt etter ho ;)

Kanskje nok grunn til å IKKE sette dama i arbeid? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...