leif harald Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Hva er galt, bunnpanna skal jo stå forran traversen men med disse motorfestene så ser det ut som bunnpanna kommer borti traversen og tannstanga. Se om dere ser hva jeg mener.
RoaldJ Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 hvilken bil er bunnpanna fra? foresten, hvorfor i alle dager vasker du ikke motoren før du kaster den oppi??
leif harald Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 hvilken bil er bunnpanna fra?foresten, hvorfor i alle dager vasker du ikke motoren før du kaster den oppi?? er fra en e34. skal vaske den,, har jo ikke noen bil og sette den oppi for øyeblikket.. Løfta den bare opp får å bytte motorfester. Men noen som vet om dette er helt på tryne feil motorfester? føler motoren må lenger frem får å få bunnpanna forbi travers og tannstag.
JonasD Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 Blir bra dette! Ser ut til å bli en ganske tøff bil Du har sikkert sagt det før, men når begynner du på turbobygginga?
leif harald Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Blir bra dette! Ser ut til å bli en ganske tøff bil Du har sikkert sagt det før, men når begynner du på turbobygginga? Takk, etter sommeren. Ingen som vet hvordan motorfestene skal være?
leif harald Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Eller skal motorfestet flyttes bak hit på bildet:
L.M.e30 Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 bruk motorfester fra e36, da må du bare sveise om litt på feste på innsugsia. og shimse opp litt på eksossia. send meg en pm. så kan jeg forklare deg.
leif harald Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Jeg og 2 kompisser har holt på en stund i dag. har henta bilen fra lakk, satt i motoren og montert camberjusterings plater.
Simen! Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Godt se bilen med motor ja Syns d var en bra arbeids innsats ja! Trøbblete få den nedi eller?
leif harald Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Godt se bilen med motor ja Syns d var en bra arbeids innsats ja! Trøbblete få den nedi eller? Takk Nja, det var litt stress, men det gikk fint.
Simen! Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 Planen i nermeste framtid nå da? Begynner samlest nå
leif harald Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Skrevet Januar 28, 2009 Planen i nermeste framtid nå da? Begynner samlest nå Lakke eller kjøpe felger. Men først skal jeg få motoren i gang, så blir det montering av understell. excentriske foringer forran, mellomaksling, stikkakslinger, diff og div fester. Så skal jeg legge opp nye bremse slanger og legge nytt bensinsystem. Så blir det sikkert lakk
RoaldJ Skrevet Januar 28, 2009 Skrevet Januar 28, 2009 stikkakslinger? har du ikke montert de enda? da har hjullagerene dine fått seriøs "bank" når den står og blir trilla på hjula..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå