Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

de ble nok ødlakt første gang du satt bilen på bakken uten akslingene i gutt, og du kommer garantert til å få ulyd å i værstefall vibrasjoner.

kan være lige greit å bytte dem med det samme du holder på.

for det blir fort myyye vanskligere å bytte når du monterer diffen og akslingene osv.

foresten, er da "litt" mer enn 50 meter opp til lakkverkstedet til Åge da, om du ikke bruker henger da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de ble nok ødlakt første gang du satt bilen på bakken uten akslingene i gutt, og du kommer garantert til å få ulyd å i værstefall vibrasjoner.

kan være lige greit å bytte dem med det samme du holder på.

for det blir fort myyye vanskligere å bytte når du monterer diffen og akslingene osv.

hmm okda, ja jeg får se. får montere først å se. Er det ulyder osv så får jeg bytta det før sommaren. andre ting som haster mer.

er nokk mer en 50m, men jeg har ikke trilla den mer en 50m ca, dvs henger :) har ikke bremser elle håndbrekk så slenkte den oppå hengeren like så greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått prosjekt, tok lang tid å lese men fy :) Virker som om du har god tid du ;) Jeg bare lurte på en ting, da du limte M3 bakskjermene, hva var framgangen? Måtte du slipe vekk lakk osv slik at det var limt mot stål?

Takk :)

Slipte reint

vasket av støv og div

Borret masse hull

limte

skrudde selvbårende skruer i hullene får å trykke sjermen inntil karossoriet under liming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått taki e36 m3 grenerør. Earls koblinger og bensintrykk regulator skal jeg bestille nå en dag :)

Hva tror dere,, gule eller sorte lykter? :)

Begynte så vitt og tilpasse ei list i dag. skal være under grillen og over fangeren som dere sikkert ser det mangler en list

IMG_2176.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har muligens fått taki nye bane/fåreløbig bruksfelger :D

Så la jeg inn en bestilling nettopp på det meste jeg trenger til bensinsystemet.

2 x AN-08 T-Sykke

4 x AN-08 Stålbunnet slange

4 x AN-06 Stålbunnet slange

2 x AN-06 til AN-08 Reductor

1 x Bensinfilter Rød (AN-06 Tilkobling)

4 x AN-06 Kobling rett

1 x AN-08 Kobling 90Grader

1 x Bensinpumpe 225L/H 6Bar 12V (For montering utenfor tanken)

1 x Bensintrykk regulator 1:1

14 x AN-08 Kobling rett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...