leif harald Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Liten luring du, legger ikke ut oppdateringer på mp, men så ser jeg jo her Stå på! Ligger akkuratt det samme ute på MP, er ikke begynt å bli så hemlighetsfull enda
///christian Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Liten luring du, legger ikke ut oppdateringer på mp, men så ser jeg jo her Stå på! Ligger akkuratt det samme ute på MP, er ikke begynt å bli så hemlighetsfull enda Bare jeg som ikke er helt oppdatert enda! Mulig jeg kjøper motoren din, min begynner muligens og ta kveld
Rayman Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 Men tanke på fuelrailen din så ville jeg gjort følgende, som mange av versting byggene på ppf forumet gjør.Bensintilførsel inn på hver sin side av railen og retur på midten. Dette for at trykket ikke skal falle på noen av sidene på railen. Jeg gjorde dette selv på min fungerte perfekt, er ikke vanskelig å få til heller. Lykke til videre.. Fint prosjekt Borrer du og gjenger nytt hull i midten av fualrailen da?
leif harald Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Skjedd noge her i det siste da Leif Harald? Joda, har skjedd en del. Har levert bilen til lakk og skal få den igjenn i slutten av månden =) Så imens har je brukt tiden til og pusse opp verkstedet Det trengs! Så har jeg bestilt litt deler også: mtech 2 ratt Eksos div småtteri til understellet tårnstiver forran i motor rom k-sport 330mm skiver med 8 stempla calipere forran (har bak fra før) Så har jeg muligens fått taki nye felger som skal lakkes med sort senter. Litt fra garasjen: Mandag: Tirsdag: Onsdag: I dag har jeg fuget alle sprekkene mellom platene. klar for maling i morgen
Steven Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Snadder, såg jo knall bra ut det verkstedet nå etter en oppryddning! Blir bra dette når bilene våre blir klar snart!
leif harald Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Ser bra ut, sugen på løftebukk jeg og.. Hehe, ja kjekt og ha. Malte nesten ferdig garasjen i dag. et strøk til med blått å gulvet så er det klart.
Simen! Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Nå for du det fint men må snart få inn igjen bilen nå
Rogern Skrevet Mars 19, 2009 Skrevet Mars 19, 2009 Litt sjalu på den nymalte garasjen ja. Hos meg ser det ut som en skrotsamler har tømt alt skrotet rundt bilen min...
leif harald Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Skrevet Mars 19, 2009 Litt sjalu på den nymalte garasjen ja. Hos meg ser det ut som en skrotsamler har tømt alt skrotet rundt bilen min... Hehe, var slik her også for noen dager siden. Men håper på å få litt mer styr på tinga nå.
leif harald Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Malte gulvet i dag. Så nå er det snart klart for å skue inn nylakka bil og skru ivei
leif harald Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 snasent verksted da! leier du ut en plass eller? Hehe Nei trur ikje d, bukken må var tilgjengelige får farmin så e bara plass te ein bil gitt
erik2k3k Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 fy faen ...du har det på stell nå !! hadde det vært mitt verksted hadde jeg flytta inn dær stå på...gleder meg til å se bilen i all sin prakt færdig.. mvh en som skal pakke på deg et mtech2 kitt til caben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå