leif harald Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Skrevet Mars 27, 2009 fy faen ...du har det på stell nå !! hadde det vært mitt verksted hadde jeg flytta inn dær stå på...gleder meg til å se bilen i all sin prakt færdig.. mvh en som skal pakke på deg et mtech2 kitt til caben Hehe, takk du Bilen skulle være ferdig lakka nå, men den er ikke klar helt enda å jeg reiser en tur til spania i neste uke.. så får vente til jeg kommer hjem så begynner nokk monteringa
Richirich Skrevet Mars 27, 2009 Skrevet Mars 27, 2009 bra prosjekt kan tenke meg det blir morsomt med ferdig bil, hvertfall når man har gjort alt/det meste selv
leif harald Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 bra prosjekt kan tenke meg det blir morsomt med ferdig bil, hvertfall når man har gjort alt/det meste selv Jepp! ar levert bile til lakk nå, så den skal være klar til jeg kommer hjem fra spania Kan jo legge ut bilde av beistet som skal sjøsettes nå 215hk, kompressor og intercooler
JAL_535i Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Seadoo RXP 2006 mod? Står på handlelista mi også...
M3 Yngve Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Kan skrive under på at RXP/T er over gromt. Har kjørt det mye og har sykt lyst på den nye med, 255hk er der vel den.
leif harald Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 RXT ja 250 i den nye er er det ikke det? går ganske greit med 215hk også da. grom lyd med presse på hadde hjemme i norge en 89hk yamaha som også gikk ganske greit i forhold til andre båter osv. den gikk 48knopp. Men denne er "litt" sprekere 2006 ja
S.Hafsmo Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 hmm.. rart jeg ikke har sett dette prosjektet før! men det virker da som et sabla bra prosjekt! flott garasje du har å jobbe i! har du noen tanker om ca. når du blir ferdig med bilen?
leif harald Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 hmm.. rart jeg ikke har sett dette prosjektet før! men det virker da som et sabla bra prosjekt! flott garasje du har å jobbe i! har du noen tanker om ca. når du blir ferdig med bilen? Tak Ehm får den tilbake fra lakk nor jeg kommer hjem 16. 17. aprill en gang. Så skal jeg montere alt interiør. sveise ny giroverføring. så montere alt understell. Så må jeg får start på motoren. så er begynnner det å nerme seg. Planen var 1. mai men trur ikke det går. Satser på å ha den klar i mai en gang
RoaldJ Skrevet April 5, 2009 Skrevet April 5, 2009 Kjeda meg, så gikk gjennom tråden din idag Fiksa du rusta på kanalen mens du var igang da? ser noe bøyd ut..
leif harald Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 Har ikke gjort noe med kanalene uten at vi har spraya på noe rustbeskyttende greier, eneste kanalene som er rust på bilen nå. Så skulle bytta de også men har ikke gjort det siden skjørtene kommer over de 2 plassene det er rust.
RoaldJ Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 rust forsvinner jo ikke akoratt av seg selv leif, blir værre og værre for hver dag omtrent. bytt nå kanalene før du klasker på skjørtene da, så får du det skikkelig.. såg bilen stod uten bakplate da vi leverte bilen til Jon, noe på gang?
leif harald Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 rust forsvinner jo ikke akoratt av seg selv leif, blir værre og værre for hver dag omtrent.bytt nå kanalene før du klasker på skjørtene da, så får du det skikkelig.. såg bilen stod uten bakplate da vi leverte bilen til Jon, noe på gang? Har ikke sveiseaparat så jeg har ikke fått gjort det. Men skjørtene er avtagbare så jeg skal fikse det som er rust på kanalene etter sommeren nor jeg kjøper meg sveiseapparat. ja, har bytta bakplata pga rust Så bilen "deres" også sto der, meget bra arbeid da. Har litt å lære gitt Har overlatt arbeidet til hassan og åge nå så får håpe de har bilen klar til jeg kommer hjem fra ferie som er planen. Først skulle den være klar til 1. aprill, men de lakererene klarer ikke altid og holde de løftene sine
RoaldJ Skrevet April 6, 2009 Skrevet April 6, 2009 vi snuser i hverandres arbeid hører jeg... hahah blir nok bra til slutt.
leif harald Skrevet April 6, 2009 Forfatter Skrevet April 6, 2009 vi snuser i hverandres arbeid hører jeg... hahah blir nok bra til slutt. hehe ja, de holdt på å maskere bilen inni nor jeg var der bortom sist så da tok jeg en titt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå