Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

fy faen ...du har det på stell nå !! :P

hadde det vært mitt verksted hadde jeg flytta inn dær :P

stå på...gleder meg til å se bilen i all sin prakt færdig..

mvh en som skal pakke på deg et mtech2 kitt til caben ;)

Hehe, takk du :) Bilen skulle være ferdig lakka nå, men den er ikke klar helt enda å jeg reiser en tur til spania i neste uke.. så får vente til jeg kommer hjem så begynner nokk monteringa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra prosjekt :) kan tenke meg det blir morsomt med ferdig bil, hvertfall når man har gjort alt/det meste selv :D

Jepp! ar levert bile til lakk nå, så den skal være klar til jeg kommer hjem fra spania :)

Kan jo legge ut bilde av beistet som skal sjøsettes nå :)

215hk, kompressor og intercooler :)

IMG_2651.jpg

DSC_0002.jpg

DSC_0004.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RXT ja :D 250 i den nye er er det ikke det? går ganske greit med 215hk også da. grom lyd med presse på :) hadde hjemme i norge en 89hk yamaha som også gikk ganske greit i forhold til andre båter osv. den gikk 48knopp. Men denne er "litt" sprekere :lol:

2006 ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. rart jeg ikke har sett dette prosjektet før! :-k

men det virker da som et sabla bra prosjekt! flott garasje du har å jobbe i! har du noen tanker om ca. når du blir ferdig med bilen?

Tak :D Ehm får den tilbake fra lakk nor jeg kommer hjem 16. 17. aprill en gang. Så skal jeg montere alt interiør. sveise ny giroverføring. så montere alt understell. Så må jeg får start på motoren. så er begynnner det å nerme seg. Planen var 1. mai men trur ikke det går. Satser på å ha den klar i mai en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rust forsvinner jo ikke akoratt av seg selv leif, blir værre og værre for hver dag omtrent.

bytt nå kanalene før du klasker på skjørtene da, så får du det skikkelig..

såg bilen stod uten bakplate da vi leverte bilen til Jon, noe på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rust forsvinner jo ikke akoratt av seg selv leif, blir værre og værre for hver dag omtrent.

bytt nå kanalene før du klasker på skjørtene da, så får du det skikkelig..

såg bilen stod uten bakplate da vi leverte bilen til Jon, noe på gang?

Har ikke sveiseaparat så jeg har ikke fått gjort det. Men skjørtene er avtagbare så jeg skal fikse det som er rust på kanalene etter sommeren nor jeg kjøper meg sveiseapparat.

ja, har bytta bakplata pga rust :evil:

Så bilen "deres" også sto der, meget bra arbeid da. Har litt å lære gitt :roll: Har overlatt arbeidet til hassan og åge nå så får håpe de har bilen klar til jeg kommer hjem fra ferie som er planen. Først skulle den være klar til 1. aprill, men de lakererene klarer ikke altid og holde de løftene sine :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...