Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer på en ting, jeg har en sånn abs enhet sak forran i bilen under lyktene ca. Men vis jeg vil koble meg utenom den, kan jeg bare slenge på noen T stykker da? sånn at alle 4 bremserøra går ilag så over til bkfen?

Hvorfor vil du koble bort ABSen da? Er jo veldig greit å ha egentlig :wink:

ABSen funker ikke alikevel siden jeg hade bytta til 5 bolt osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting, jeg har en sånn abs enhet sak forran i bilen under lyktene ca. Men vis jeg vil koble meg utenom den, kan jeg bare slenge på noen T stykker da? sånn at alle 4 bremserøra går ilag så over til bkfen?

Hvorfor vil du koble bort ABSen da? Er jo veldig greit å ha egentlig :wink:

ABSen funker ikke alikevel siden jeg hade bytta til 5 bolt osv :)

ABSen er vell bare 2-3 ledninger som går på en sensor. Alle E36 fjærbein har vell både sensor og abs hjul? Så hvorfor ikke bare koble sammen dette? Hadde jeg hvertfall gjort, har hatt låst framhjul på autoslalom banen, og da gikk det bare rett frem og nesten i grøfta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på en ting, jeg har en sånn abs enhet sak forran i bilen under lyktene ca. Men vis jeg vil koble meg utenom den, kan jeg bare slenge på noen T stykker da? sånn at alle 4 bremserøra går ilag så over til bkfen?

Hvorfor vil du koble bort ABSen da? Er jo veldig greit å ha egentlig :wink:

ABSen funker ikke alikevel siden jeg hade bytta til 5 bolt osv :)

ABSen er vell bare 2-3 ledninger som går på en sensor. Alle E36 fjærbein har vell både sensor og abs hjul? Så hvorfor ikke bare koble sammen dette? Hadde jeg hvertfall gjort, har hatt låst framhjul på autoslalom banen, og da gikk det bare rett frem og nesten i grøfta ;)

hehe ja, skummelt. Men har sveist igjenn alle hull osv til abs ledningene også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen felger av S.Hafsmo som kjøpte mine schmidt felger. Prøfte bremsene inni og det gikk akuratt framme, eller kansje jeg må ha en 3mm spacer. får se :) Så har jeg henta dashbordet fra flocking :)

Bilen å skjørter og litt til står nå med fyller, klar til lakk. Får den tilbake i uka som kommer nå :)

Senteret på felgene skal lakkes sort er planen :)

IMG_0205.jpg

IMG_0207.jpg

IMG_0208.jpg

IMG_0209.jpg

IMG_0210.jpg

IMG_0211.jpg

IMG_0213.jpg

IMG_0214.jpg

IMG_0215.jpg

IMG_0204.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike for noen fine felger du har fått deg! :clap:

det ble jaggu ikke mye klaring til bremskalipper. Er det med spacer?

hehehhe :lol: Ja, de skal bli bra med litt lakk :) Nei uten spacer :) Med litt strekk å ein 3mm spacer forran så blir det nokk bra :)

Fikk taki et M POWER motor deksel også i går av en jeg var sjåfør får :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å tok en titt på bilen i dag, dudæven nå nermer det seg gitt :lol: Skulle få den tilbake på torsdag ferdig lakka, så ser frem til det.

Fikk læreplass hoss statoilhydro på statfjord A også i dag :D:D Så da må det skje litt med motoren nor jeg er kommet i jobb :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å tok en titt på bilen i dag, dudæven nå nermer det seg gitt :lol: Skulle få den tilbake på torsdag ferdig lakka, så ser frem til det.

Fikk læreplass hoss statoilhydro på statfjord A også i dag :D:D Så da må det skje litt med motoren nor jeg er kommet i jobb :lol:

Blir bra dette ;)

Læreplass som industrimekaniker?

Venta på svar fra rolls royce og noen midre bedrifter sjøl, er ikke lett me læreplass i disse tider :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice nice, kan sikkert regne ned at jeg hvertfall får karosset mitt ferdig lakkert innen torsdag også! Så da må det bare monteres og få resten av delene. Så jeg tror vi blir ganske likt ferdige, sko hatt oss en kjøretur da vet du! Men har du funnet utav noe med motoren din Og hvordan er det med skilter på din, er den avregistrert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Industri mekaniker ja :D Nice, lykke til ;)

Steven: Ja min er eu gokjent osv så bare å sende etter skilta :)

Men nei har ikke funnet ut noe mer, håper på å få noen til og se over det nor eg får den tilbake. Ja vi ligger ganske likt, du litt elenger iogmed at motoren din starter og går :D

Lurer på å kjøpe meg en mini cooper S som bruksbil med noen fete felger og litt soting, noen som har erfaring med de eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...