Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Grattis med lærlingplass ;) .

Tok lærlingtida mi på land istedenfor eg.

Men har lyst å ut etter lærlingtida (industri mekaniker eg og, begynner på andre året til høsten).

Har mye familie / kjentfolk som er på plattform :) Noen liker det, noen "hater" det. Får håpe du får det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærling for StatoilHydro?? Sattan, da har du skutt gullegget.... Det skulle jeg ønske å ha fått til på din alder, er værre å komme inn i systemet i min alder...

jo, takk. tror det ikke er så domt å være 19 å komme ut på rigg. ganske ok lønn som lærling også :) Men har jo go karakterer å null fravær på skolen også da så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en mini cooper clubman på jobb.. du kan jo var den fuste med mini "stv" på haugalandet..

hehe, neitakk. tenkte på det om dere hadde noen. har ikke noen vanlige alså? ikke stv :P

tror ikke vi har noe på lager akoratt nå nei..

synn, han ene arbeidskollegaen min solgte nettopp sin Cooper S 08 modell. den var meget fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en mini cooper clubman på jobb.. du kan jo var den fuste med mini "stv" på haugalandet..

hehe, neitakk. tenkte på det om dere hadde noen. har ikke noen vanlige alså? ikke stv :P

tror ikke vi har noe på lager akoratt nå nei..

synn, han ene arbeidskollegaen min solgte nettopp sin Cooper S 08 modell. den var meget fin.

Nice, men tror 08 blir litt for dyrt. Blir nokk en 04 ellerno åsså blir det sikkert fra tyskland. Får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakkeringa ble utsatt pga de skulle ta noe rust på kanalene og forran på gulvet først.

Bilder fra fredag :)

Skal være klar til helga.

Ja kanalene dine var ikke akkurat spreke Leif 8)

Hehe, nei. var ganske så smuldra opp får å si det sånn :D Men det blir fiksa i dag så blir det pussing og lakk rett før helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har skjedd en del. Har levert bilen til lakk og skal få den igjenn i slutten av månden

(skrev du 18 mars) :)

hehe.. hvilken mnd? ;) var det litt mere grunnarbeid enn du først trodde kansje?

bare et tips, glem datoen og gjør heller alt 110% nå før du skal lakke, så du slipper å gjøre ting om igjen.

det er f.eks for sent å pusse ned "sveisene" inni hjulbuene foran.

for nå er det ganske stor fare for at lakken vil koke/boble inni motorommet der du må pusse ned sveisen.

bør tette sveisen med sica eller noe hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har skjedd en del. Har levert bilen til lakk og skal få den igjenn i slutten av månden

(skrev du 18 mars) :)

hehe.. hvilken mnd? ;) var det litt mere grunnarbeid enn du først trodde kansje?

bare et tips, glem datoen og gjør heller alt 110% nå før du skal lakke, så du slipper å gjøre ting om igjen.

det er f.eks for sent å pusse ned "sveisene" inni hjulbuene foran.

for nå er det ganske stor fare for at lakken vil koke/boble inni motorommet der du må pusse ned sveisen.

bør tette sveisen med sica eller noe hvertfall.

Er ingenting som skal sveises inn til motorrom/plasser det er lakk på andre siden. Kun i gulvet forran jeg tenkte å en kompiss til og sveise. Men så kunne han ene fikse det i dag for han skulle bort å fikse litt andre småting.

Men ja, er ikke jeg som sier dato er lakereren det. Men så blir det gjort mer å mer å da blir det bare utsatt og utsatt. Men torsdag skal den være klar har han sakt. å det tror jeg også får det er ikke mye igjenn nå vis de får sveist resten i dag. Planen var jo at den skulle være ferdig 1. aprill :P åsså nå på torsdag så der det utsatt til neste torsdag :o Men vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke det som blir sveist nå han mener. er de plassene du har sveist selv i hjulbuene. de kan du ikke pusse ned nå lenger. henger jo sveisetråder og alt der.. pluss at du har lagt plasser der drit og lort kan samle seg. det er her han mener du må dekke til dette med sika. sika er iallefall vanntett =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke det som blir sveist nå han mener. er de plassene du har sveist selv i hjulbuene. de kan du ikke pusse ned nå lenger. henger jo sveisetråder og alt der.. pluss at du har lagt plasser der drit og lort kan samle seg. det er her han mener du må dekke til dette med sika. sika er iallefall vanntett =)

aa, sånn ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...