leif harald Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Sjedd ekstremt mye i dag, kom hjem fra spania i går kveld så det var litt pakker som ventet i posten, fikk 4 pakker. En fra maxam tuning med div rør, klemmer, turbotrykkmåler, turbotrykkmåler, instrumentholder og div. De 3 andre pakkene var framfanger, bakfanger og bakskjermer Har prøvemontert alt og holt på fra kl 11- 20.30 med bilen i dag. mangler bare litt vinkler og rør fra turbo og ned til intercooler. så er trykkrøra klare. Bilder kommer, tar enorm tid og laste inn alle på en gang på photobucket Planen i morgen er: sveise/gjenge opp bunnpanna og få fikset oljereturen fra turboen. Koble til oljetrykk måler om jeg får taki div fingjenget, konte muttere. fikse det siste med trykk røra få noen til og sveise dumvetilen på det ene trykkrøret, samt sveise på en nippel til turbotrykk Sveise meg nytt 3" eksosanlegg og henge det opp å starte bilen og ta en liten tur Tviiiler på at jeg får gjort alt dette i morgen, men skal prøve bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Ser bra ut! Riktig bra! HEhe Har selv bare sparkla listene på døra.. Skal kjøpe m3 dører hvis da evt lekken/sparkelen på døre sprikker etterhvert.. Sleng opp noen nye bilder av e36'n også da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Ser bra ut! Riktig bra! HEheHar selv bare sparkla listene på døra.. Skal kjøpe m3 dører hvis da evt lekken/sparkelen på døre sprikker etterhvert.. Sleng opp noen nye bilder av e36'n også da:) ja, vurderte og sveise først, men letter og bruke litt mer sparkel heller Likte skikkelig gått skjermene pga de var bygget inn litt også så jeg får en begynelse på en skjerm, rune sine er jo ikke sånn. så går de helt opp til vinduet også så det blir bare sparkling oppe der ikke mitt på bilen. så er det skikkelig bra passform inni dørene(bilde nedenfor), jeg er imponert Har desverre ikke bilder av e36en, men skal ta noen en dag. Men hva må til får å få 5x120 på min e30? kan jeg bare bytte navet, samt skivebremsen ? Har planer om å ha de felgene som sto på e36en på e30en fåreløbig (skrudde 2 delte helt greie 17 tommere) bilde av passformen i dørene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 fett prosjekt! jeg har nettop byggd om min e30 til 5 bolts. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=33430&start=75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 E det denne som kom fra Grinde det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 E det denne som kom fra Grinde det? eg eller bilen? bilen henta eg i Arendal i aprill om d va d du lurte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 13, 2008 Share Skrevet August 13, 2008 Det va nå bilen eg tenkte på da. Du e jo skuddnesbu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 13, 2008 Forfatter Share Skrevet August 13, 2008 Det va nå bilen eg tenkte på da. Du e jo skuddnesbu. stemme d du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Nå komme det seg leifur. bare spør vist du vil ha litt hjelp me sparkling elle noge sånt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 14, 2008 Forfatter Share Skrevet August 14, 2008 Nå komme det seg leifur. bare spør vist du vil ha litt hjelp me sparkling elle noge sånt ! Det skal eg gjør vettdu Ja delene begynne jafall å dette på plass nå. Har fått tepast intercooleren o nå har bara ikje bilde av det. ICen jekk AKURATT inni fangaren, e 2mm klaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 måtte du sjera vekk front panele for å få plass t ic eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 14, 2008 Share Skrevet August 14, 2008 Så du fikk ikke med schmidt hjula altså? Siden det er 17 som du har fra e36'n? Jeg bygde om e30'n min til 5 bolts med orginalt m3 understell jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 14, 2008 Forfatter Share Skrevet August 14, 2008 Så du fikk ikke med schmidt hjula altså? Siden det er 17 som du har fra e36'n?Jeg bygde om e30'n min til 5 bolts med orginalt m3 understell jeg:) jojo fikk de også med. er de jeg har på nå. men de fikk også med dem andre med et lite pristilegg så jeg skal ha dem på e30en (17 tommerene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 måtte du sjera vekk front panele for å få plass t ic eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 15, 2008 Share Skrevet August 15, 2008 Tror neste bilen min MÅ bli E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå