leif harald Skrevet April 30, 2009 Forfatter Skrevet April 30, 2009 Konge! hva slags farge er det? Takk En farge som kommer på en rolls roys i 2011, var ikke noe fargekart over den ellerno, han fikk fargekoden fra en han kjente.
JAL_535i Skrevet April 30, 2009 Skrevet April 30, 2009 Gratla =) Men hadde ikke du orginale m3 kasett te bakvindu? Ska jo sveisas på den, kjipt å slipa vekk lakk igjen...
RoaldJ Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 eeeeh.. hehe.. hvorfor monterte du ikke C-stolpe-kasseten på før du lakka? den skal vel pungt-sveisast langs hele C-stolpane, taket å nede ved bagasjerommet? eller skal du bruke den såkallte superduper mådderfåkker limen til detta også? jeg personlig hadde sveist da men..
leif harald Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 eeeeh.. hehe.. hvorfor monterte du ikke C-stolpe-kasseten på før du lakka?den skal vel pungt-sveisast langs hele C-stolpane, taket å nede ved bagasjerommet? eller skal du bruke den såkallte superduper mådderfåkker limen til detta også? jeg personlig hadde sveist da men.. Skal bruke den superduperlimen til åge Åge ville forsegle hele bilen med lakk åsså lime den oppå etterpå. Om han skulle lakka den med den på hadde det kansje vert litt problemer med å fått lakk opp under der man kan se vis du forstår. Me uanz, hans valg så stoler på han
MariusG Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Sjefs då Leif Blei bra da der. Må bare henga i no å få an til å starte
leif harald Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Skrevet Mai 1, 2009 Sjefs då Leif Blei bra da der. Må bare henga i no å få an til å starte Takk, ja d begynne å nermer seg nå. lloydsb: Vet ikke hva fargen heter, men skal ta litt bilder ute i sola i dag så effekten kommer frem
sladjan Skrevet Mai 1, 2009 Skrevet Mai 1, 2009 Vart bra dette. Kommer til å bli konge med alt montert på
Østgaard Skrevet Mai 2, 2009 Skrevet Mai 2, 2009 Helt rått Gler meg til å se denne ferdig montert Må ta noen sjikkelige bilder sammen med m-tech 2`en da
leif harald Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Skrevet Mai 3, 2009 Jeg selv synes dette var helt syyykt rått, bremsene og felgene liksom
Steven Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Satan hva rått Liker de felgene der altså Blir konge dette
S.Hafsmo Skrevet Mai 3, 2009 Skrevet Mai 3, 2009 Dette blir bra! syntes godt igjennom hjula de bremsene dine. Edit: hvordan ble bredden nå forresten? kommer de innenfor skjermen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå