Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Husk å være forsiktig når du monterer i takluka da... Lett å drite seg ut der...

Ja spesielt når du skal ha inn takluketrekket ;) De stengene som er på den kan fort ripe opp :)

Men ser bra ut dette leif!:D Er spent på om du får start jeg, fått testa nå? :wink: Jeg kommer sikkert på veien med min i løpet av helga, må kjappe deg nå :D

Skrevet
Husk å være forsiktig når du monterer i takluka da... Lett å drite seg ut der...

Ja spesielt når du skal ha inn takluketrekket ;) De stengene som er på den kan fort ripe opp :)

Men ser bra ut dette leif!:D Er spent på om du får start jeg, fått testa nå? :wink: Jeg kommer sikkert på veien med min i løpet av helga, må kjappe deg nå :D

Hehe ja, hadde motoren starta så hadde nokk bilen vert klar i neste uke :D Meeen ska se narmare på det i helga, så får se da hvordan det ligger ann :)

Skrevet

Takk, altid kjekt med litt kjekke tilbakemeldinger. Likte lakken veeeldig gått selv, helt ekstrem rå effekt i lakken når den stå i sola. Skal se om jeg ikke får fiksa noen bilder en dag nor jeg har fått på fronten osv :D

Skrevet

Er ikke noe start spærre ting som kødder oss deg da? Hvem mod er motor, ecu osv??

Har du kobla opp som det sjema jeg sendte deg? Da skal den gå? Er det ikke gnist?

Skrevet
Er ikke noe start spærre ting som kødder oss deg da? Hvem mod er motor, ecu osv??

Har du kobla opp som det sjema jeg sendte deg? Da skal den gå? Er det ikke gnist?

Det er en motor fra en e34. Tror det var 92 93 94, husker ikke. Men jeg kobla etter det skjemaet du sendte meg, men var mange ledninger som ikke var samme farge. jeg kobla opp den grønne til strøm og den svarte å kvite å bensinpumpa. Men hva er shedder starter relay? Den har jeg ikke kobla. Jeg har jo ikke facelift motor eller bil å det ledningsnettet du sendte var fra e30 facelift til m50.

Edit: Jeg har ikkke sjekke om jeg har fått gnist etter jeg kobla litt mer her en dag, skal se på det i morgen er planen :)

Skrevet
Ble fin i den blå fargen. Fått noe snurr på motoren??

Nei har ikke det, intergalv/ELS tuning her på forumet bor her med meg så jeg skal kjøpe datasprut og han skal hive det på :):klemme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...