Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Husk å være forsiktig når du monterer i takluka da... Lett å drite seg ut der...

Ja spesielt når du skal ha inn takluketrekket ;) De stengene som er på den kan fort ripe opp :)

Men ser bra ut dette leif!:D Er spent på om du får start jeg, fått testa nå? :wink: Jeg kommer sikkert på veien med min i løpet av helga, må kjappe deg nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å være forsiktig når du monterer i takluka da... Lett å drite seg ut der...

Ja spesielt når du skal ha inn takluketrekket ;) De stengene som er på den kan fort ripe opp :)

Men ser bra ut dette leif!:D Er spent på om du får start jeg, fått testa nå? :wink: Jeg kommer sikkert på veien med min i løpet av helga, må kjappe deg nå :D

Hehe ja, hadde motoren starta så hadde nokk bilen vert klar i neste uke :D Meeen ska se narmare på det i helga, så får se da hvordan det ligger ann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe start spærre ting som kødder oss deg da? Hvem mod er motor, ecu osv??

Har du kobla opp som det sjema jeg sendte deg? Da skal den gå? Er det ikke gnist?

Det er en motor fra en e34. Tror det var 92 93 94, husker ikke. Men jeg kobla etter det skjemaet du sendte meg, men var mange ledninger som ikke var samme farge. jeg kobla opp den grønne til strøm og den svarte å kvite å bensinpumpa. Men hva er shedder starter relay? Den har jeg ikke kobla. Jeg har jo ikke facelift motor eller bil å det ledningsnettet du sendte var fra e30 facelift til m50.

Edit: Jeg har ikkke sjekke om jeg har fått gnist etter jeg kobla litt mer her en dag, skal se på det i morgen er planen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...