Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Du bare må trykke den herlige lakken opp i trynet mitt ved at du stadig legger ut bilde av den, må du ikke? Herlig, ser ut som det går bra her! Er det egen garasje du skrur i forresten?

hehehe, skulle sitte effekten i lakkan i sola du :rompe: Skal ta noen bilder ute i sola så fort jeg klare og får deket forran i senter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du er flittig med bilda! Korleis gjer du det med fram og bakruta? Bruker du originalt limte ruter som M3, eller blir det pakning?

Ja, bilder elsker jeg selv så hvorfor ikke pøse på :)

Men Jeg vet ikke hva jeg skal ha forran siden jeg ikke har frontrte enda, har lyst på den limte m3 ruta. Men får se hva økonomien sier. Blir jo datasprut nå så. Men m3 bakruta har jeg, mangler bare pakninger

///MIKEEE: Det har tidligere vert klargjøring/verksted, blirbrukt til de nå også. Men bare småjobber som montering av hengerfester, bytting av olje osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med hvis jeg vil ha en diode som lyser når jeg har skrudd på en bryter? kan jeg bare koble meg på strømkretse bak brytern liksom? alså nor jeg skrur på bryteren så får den tingen som skal ha strøm + dioden?

Kobla opp litt instrumenter også i går

IMG_0288.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...