S.Hafsmo Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Ja grillen å chrom listenerundt vindue ska lakkas matt svart nå tenkte jeg egentlig på selve plastikken bak nyrene. den ser grå og trasig ut i forhold til resten av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Ja grillen å chrom listenerundt vindue ska lakkas matt svart nå tenkte jeg egentlig på selve plastikken bak nyrene. den ser grå og trasig ut i forhold til resten av bilen. Ja, den med chrom på? Har helt svart grill, men den står på mtech2en nå Men uanz, alt i fronten av grill og nyrer skal hvertfall lakkes matt svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Han tenker nok som oss andre på plastgrillen rundt lykter og bak nyrene.. Nyrene hadde JEG ivertfall beholdt chrome. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Han tenker nok som oss andre på plastgrillen rundt lykter og bak nyrene.. Nyrene hadde JEG ivertfall beholdt chrome. Ja, grillen rundt lyktene skal lakkes matt sort. har en sort grill (den som er i chrom) også så den blir nokk satt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Blei jo ganske tøff jo Bare montera så du e galen du no:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Blei jo ganske tøff jo Bare montera så du e galen du no:) hehe ja, holle på. Fått på plass traversen bak nå Kobla opp nye bremserør og bremseslanger og kobla bremsene bak til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Da var det meste på plass igjenn. har funnet ut hvordan jeg skal få dekket forran i senter også, sitter å teiner litt i solid edge. Skal muligens lage den på skolen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Ble ikke så gal med Rondel hjula alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Hvordan er det med hvis jeg vil ha en diode som lyser når jeg har skrudd på en bryter? kan jeg bare koble meg på strømkretse bak brytern liksom? alså nor jeg skrur på bryteren så får den tingen som skal ha strøm + dioden? Kobla opp litt instrumenter også i går http://i142.photobucket.com/albums/r100/leif-harald/IMG_0288.jpg[/im] riktig, du går inn med strømmen på den eine pinnen og kobler dioden og det andre på andre påden andre pinnen da skal det funke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 Steiki den fargen e fine alse! Og dei felgane passa jo bra dei likte dei godt eg, koss passa dei på bredden da stikke dei utforbi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Hvordan er det med hvis jeg vil ha en diode som lyser når jeg har skrudd på en bryter? kan jeg bare koble meg på strømkretse bak brytern liksom? alså nor jeg skrur på bryteren så får den tingen som skal ha strøm + dioden? Kobla opp litt instrumenter også i går Bilde av rumpa, slenkte bare eksosen bånngass på, står litt skeift jeg vet det. http://i142.photobucket.com/albums/r100/leif-harald/IMG_0302.jpg' alt='IMG_0302.jpg'> Deilig og bli kvitte dette elettet gitt, nå blir det datasprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Steiki den fargen e fine alse! Og dei felgane passa jo bra dei likte dei godt eg, koss passa dei på bredden da stikke dei utforbi? stikke litt utforbi ja Men ska gjør det, hehe ska bytta fra 265 te 225 elle 235 bak på 10" åsså bytta fra 235 te 205 framme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 stikke litt utforbi ja Men ska gjør det, hehe ska bytta fra 265 te 225 elle 235 bak på 10" åsså bytta fra 235 te 205 framme. er det 17" eller 18" du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe30coupe Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 dæven den var fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå