Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)

leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Ja grillen å chrom listenerundt vindue ska lakkas matt svart :)

nå tenkte jeg egentlig på selve plastikken bak nyrene. den ser grå og trasig ut i forhold til resten av bilen. ;)

Ja, den med chrom på? Har helt svart grill, men den står på mtech2en nå :wink: Men uanz, alt i fronten av grill og nyrer skal hvertfall lakkes matt svart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med hvis jeg vil ha en diode som lyser når jeg har skrudd på en bryter? kan jeg bare koble meg på strømkretse bak brytern liksom? alså nor jeg skrur på bryteren så får den tingen som skal ha strøm + dioden?

Kobla opp litt instrumenter også i går

%7Boption%7Dhttp://i142.photobucket.com/albums/r100/leif-harald/IMG_0288.jpg[/im]

riktig, du går inn med strømmen på den eine pinnen og kobler dioden og det andre på andre påden andre pinnen

da skal det funke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med hvis jeg vil ha en diode som lyser når jeg har skrudd på en bryter? kan jeg bare koble meg på strømkretse bak brytern liksom? alså nor jeg skrur på bryteren så får den tingen som skal ha strøm + dioden?

Kobla opp litt instrumenter også i går

:)

Bilde av rumpa, slenkte bare eksosen bånngass på, står litt skeift jeg vet det.

%7Boption%7Dhttp://i142.photobucket.com/albums/r100/leif-harald/IMG_0302.jpg' alt='IMG_0302.jpg'>

Deilig og bli kvitte dette elettet gitt, nå blir det datasprut :)

IMG_0301.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steiki den fargen e fine alse! Og dei felgane passa jo bra dei likte dei godt eg, koss passa dei på bredden da stikke dei utforbi?

stikke litt utforbi ja :) Men ska gjør det, hehe :) ska bytta fra 265 te 225 elle 235 bak på 10" åsså bytta fra 235 te 205 framme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...