Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
tøft bilde! og forsåvidt helt rå farge!

men si meg, ser det bare sånn ut, eller stikker rondellene fremme litt i lengste laget ut av hjulbuen?

Ja, står spacer forran nå, men den skal av så fort jeg får justert frambremsene. Så da skal jeg klare å vippe dekket inn under framskjermen med camberjusteringsplatene håper jeg :)

Skrevet
Hvordan får du til ett slikt bilde på en E30? Skrudde du av panseret for å få bilde av motor eller hva?

Ser jo bra ut bilen nå, få på blinkers og skilt, så er du i mål :)

Ja, panseret var løst på bilde. Sideblinklys ble prøvemontert i går :) Så prøver jeg å få taki han med carbondeler her på forumet får jeg trenger en carbon flap til helgen!

Skrevet
Blir jo veldig nice dette :D

Regner med du slår følge med oss til Rudskogen 5 juni? :wink:

Blir en veldig god rekke med bimmere som kjører sammen over fjellet.

Aiaiai, ikke si sånn :lol: Jeg blir me om bilen er klar. Skal prøve å få den klar hvertfall :)

Skrevet

Har du de universale camber platene du?(har forsåvidt ikke sett noen til e30)

Vurderer de selv, men har jeg bruk for camber/caster også? Er endel dyrere... Tenkte jeg skulle senke 60/40 :wink:

Skrevet

Da er så å si alt montert, bare fuelcellen som må festes og lufting av bremser :)

Var og henta en girkasse også i dag til m20 motorn, er jaggu ikke sto plass baki ein mini cooper. en gikasse gikkk ikke inni en gang :lol:

IMG_0309.jpg

Skrevet
Har du de universale camber platene du?(har forsåvidt ikke sett noen til e30)

Vurderer de selv, men har jeg bruk for camber/caster også? Er endel dyrere... Tenkte jeg skulle senke 60/40 :wink:

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...