leif harald Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 tøft bilde! og forsåvidt helt rå farge!men si meg, ser det bare sånn ut, eller stikker rondellene fremme litt i lengste laget ut av hjulbuen? Ja, står spacer forran nå, men den skal av så fort jeg får justert frambremsene. Så da skal jeg klare å vippe dekket inn under framskjermen med camberjusteringsplatene håper jeg
leif harald Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Hvordan får du til ett slikt bilde på en E30? Skrudde du av panseret for å få bilde av motor eller hva? Ser jo bra ut bilen nå, få på blinkers og skilt, så er du i mål Ja, panseret var løst på bilde. Sideblinklys ble prøvemontert i går Så prøver jeg å få taki han med carbondeler her på forumet får jeg trenger en carbon flap til helgen!
BMWPower Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Blir jo veldig nice dette Regner med du slår følge med oss til Rudskogen 5 juni? Blir en veldig god rekke med bimmere som kjører sammen over fjellet.
leif harald Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Blir jo veldig nice dette Regner med du slår følge med oss til Rudskogen 5 juni? Blir en veldig god rekke med bimmere som kjører sammen over fjellet. Aiaiai, ikke si sånn Jeg blir me om bilen er klar. Skal prøve å få den klar hvertfall
Armanic Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Drit fin bil Leif :- ) Skylder deg noen pils :- p Men, det var close Mathias
Østgaard Skrevet Mai 19, 2009 Skrevet Mai 19, 2009 Har du de universale camber platene du?(har forsåvidt ikke sett noen til e30) Vurderer de selv, men har jeg bruk for camber/caster også? Er endel dyrere... Tenkte jeg skulle senke 60/40
leif harald Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Skrevet Mai 19, 2009 Da er så å si alt montert, bare fuelcellen som må festes og lufting av bremser Var og henta en girkasse også i dag til m20 motorn, er jaggu ikke sto plass baki ein mini cooper. en gikasse gikkk ikke inni en gang
leif harald Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Hallo, noen som vet om røra til clutchen også må luftes(ta ut luft)? sånn som bremsene
bård Skrevet Mai 20, 2009 Skrevet Mai 20, 2009 Ja du må lufte clutchen også, står en luftenippel i bakkant av slavesylinderen din.
leif harald Skrevet Mai 20, 2009 Forfatter Skrevet Mai 20, 2009 Ja du må lufte clutchen også, står en luftenippel i bakkant av slavesylinderen din. aaok, takk
Østgaard Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Har du de universale camber platene du?(har forsåvidt ikke sett noen til e30)Vurderer de selv, men har jeg bruk for camber/caster også? Er endel dyrere... Tenkte jeg skulle senke 60/40
leif harald Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Jeg har camberplater til e30 ja, selger hoss gs bildeler. Fikk lufta clutch og bremser i går og gjort litt andre ting. kjørte en liten tur også
leif harald Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 står på du ja fungerer alt som det skal? Nja Er ikke alt som er ferdig da.. trenger en el vifte nå,, noen som har her i område (rogaland)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå