bård Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 står på du ja fungerer alt som det skal? Nja Er ikke alt som er ferdig da.. trenger en el vifte nå,, noen som har her i område (rogaland) Så de solgte noen vifter på thorshov, men vet jo ikke om de har butikk i nærheten av deg da..
|Ole| Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 du kan bestille vifte på www.ksr.no ( Kimmit Sport Racing ) Rimelege, har fått inn monterings kitt og no
leif harald Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Skal på knakki og sjekke i morgen Han har tatt maaasse bilder men her er 3 av de
leif harald Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Fy faen for en stor hall. Hva/hvor er det? Det har vært bilbutikk
Flatshift Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 for en fæl bil a gitt morro å se på før og etter bilder Bra jobba og lykke til videre
RoaldJ Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Knakki er da lagt ned for lenge siden Leif er lite biler der ute nå. Men Ola`s har sikkert ett par vifter å velge i. Edit.... Foresten.. hva lagde du for å få dekket i senter? eller er det ikke gjort enda?
leif harald Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Knakki er da lagt ned for lenge siden Leif er lite biler der ute nå. Men Ola`s har sikkert ett par vifter å velge i. Edit.... Foresten.. hva lagde du for å få dekket i senter? eller er det ikke gjort enda? ja, olas jeg mente Ehm, tok det orginale opphenget til bærearmen forran og slenkte det i fresen på skolen å freste litt i det å lakte noe custom greier så gikk det
leif harald Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 må jo lage "how to do" på prototypen Hehe ja, skal se om jeg ikke får laget det når jeg har det av igjenn så får jeg tatt noen bilder
Armanic Skrevet Mai 21, 2009 Skrevet Mai 21, 2009 Må bare innrømme det Leif, du klarte det BMW'en ble penere enn jeg hadde trodd, grattis med godbil, og fortsett arbeidet ;p de pilsene jeg skylder deg, de kommer :- D Mathias
leif harald Skrevet Mai 21, 2009 Forfatter Skrevet Mai 21, 2009 Hehe ja, vi får ta det på rudskogen Bilen vurderes solgt vis det er noen som vil betale gått nokk.
BMWPower Skrevet Mai 22, 2009 Skrevet Mai 22, 2009 Kan jo ikke selge nå, må jo bruke den litt først etter alt det arbeidet Ja du er med til Rudskogen?? Avgang fredag 5 juni fra Esso Raglamyr ca 14.00.
leif harald Skrevet Mai 22, 2009 Forfatter Skrevet Mai 22, 2009 Kan jo ikke selge nå, må jo bruke den litt først etter alt det arbeidet Ja du er med til Rudskogen?? Avgang fredag 5 juni fra Esso Raglamyr ca 14.00. Hehe, spørs om noen vil betale så mye da Men det frister å reise ja, men jeg vet ikke. tror ikke jeg tør å kjøre bilen så langt nå i begynnelsen + den er ikke mappet skikkelig tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå