leif harald Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Fy faen så rå den blei altså!! nå var ikkje eg og såg på den grunnet eg e på jobb, men, leif du e ein tosk om du selle den!! Du ska ha deg da siden du skal kvitte deg så raskt?? Feriepengene e på vei nå alikavell Kvitte meg ikje raskt me an eg, tar d chill. vil noen ha an så vurdere eg å sellan. Friste litt me ein orginale e30m3 fra tyskland å kjøre med prøveskilt. Meeen får se, tenkte jeg skulle ha meg en mini cooper S utenom også til bruksbil så det blir e30 igjenn uanz om jeg selger. Får ikke mye ferie penger jeg gitt, 5 tusen ellerno Å de ryker vel på gatebil i helga. Men skal bli deilig og begynne i nordsjøen å ha mye tid til bil
Rayman Skrevet Mai 25, 2009 Skrevet Mai 25, 2009 Å heldige j... sitte på ein stålklomp 80mil vekke ifrå gatebil når de e Men får kosa seg dei så ska blir sikkert heilt knall! Eg får iallefall me meg neste gatebil så glede meg t det Ska du ha me deg bilen for utstilling da?
leif harald Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Skrevet Mai 25, 2009 Å heldige j... sitte på ein stålklomp 80mil vekke ifrå gatebil når de e Men får kosa seg dei så ska blir sikkert heilt knall! Eg får iallefall me meg neste gatebil så glede meg t det Ska du ha me deg bilen for utstilling da? aaa okda Jaja, får vel me deg dei 2 neste då om du e dr ute nå Nei, ska dra campingvogn ner eg så kan ikje ha me bilhengar i tilegg så Men har lust å ha an me ein gong.
JAL_535i Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 bruke du fortsatt luftmassemåleren me dataspruten eller bruke du MAP sensor?
leif harald Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 ok, er på jakt etter LMM ser du =) Hva går det ann og få får en LMM da?
leif harald Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 nesj, tror ikke du får mer enn 2-300 å, synes de blir solgt for rundt en tusenlapp jeg. men vis ikke er det jo like greit å ha det liggende
RoaldJ Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 hehe, var ment som en spøk... derfor jeg la til en " "
leif harald Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 500,- Nei, da tror jeg beholder den vis jeg skal selge motor en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå