leif harald Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 ok, trodde kanskje du skulle selge bilen også Nei, har den nokk stående og tutler litt med den. Men om du absolutt trenger en LMM senere så si ifra om du har et høyre bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 Kjøpte meg ny bruksbil her en dag siden e30en ikke blir klar ser det ut som Sto mellom mini cooper S og e90 diesel så da ble det en tysk e90 320D. Bestilte meg felger i går 8,8 og 9,5x19 så de skal jeg over til GS i stavanger og hente så fort dem får de inn på lager. Så kjøper jeg med et justerbart senkesett og blackline diode baklykter i samme slengen og div carbon deler til e30en litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Flott bruksbil du har fått deg der Blir sikkert en annen bil med andre felger,lykter og litt senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Flott bruksbil, gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Flott bil da haha, hvordan får du råd til alt dette? Går ikke du på skole, eller har jeg missforstått helt her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Flott bil da haha, hvordan får du råd til alt dette? Går ikke du på skole, eller har jeg missforstått helt her? Jo, men er begynt i Statoil Hydro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Flott bruksbil du har fått deg der Blir sikkert en annen bil med andre felger,lykter og litt senk. Jess, blir nåkk det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 skal du ut på rigg da eller? isåfall, hvilket felt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Flott bil da haha, hvordan får du råd til alt dette? Går ikke du på skole, eller har jeg missforstått helt her? Jo, men er begynt i Statoil Hydro ..........og pappa har noe ekstra og rote med etter hva jeg har hørt på bygda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Altid mye å høre lars racing. Ikke min feil han holder på med mye. biler og leiliheter og utleige osv. Han har jo ingenting med min jobb og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 skal du ut på rigg da eller? isåfall, hvilket felt? Jepp lærling på statfjord A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Grattis med ny bil leif harald, legg ut bilder når du får senka og nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Grattis med ny bil leif harald, legg ut bilder når du får senka og nye felger Takktakk, Bestilte netopp SPAX justerbar høyde og 28trinn hardhet fra gs bildeler. De hadde ikke supersport på lager så da måtte det bli SPAX. Skulle være mye bedre en supersport og koni osv. Skal over til stavanger i neste uke å hente felgene og senkesettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 SPAX er da vel ikke no greier? Öhlins må da vel være midt i blinken på den bilen der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 SPAX er da vel ikke no greier? Öhlins må da vel være midt i blinken på den bilen der eller? Nei ingenting er vel bedre en det du har, tss. Jeg e på jakt etter et justerbart senkesett som jeg kan juster etter sommer og vinter kjøring. Har bare 9.5" bak så det subber nokk ikke, det er nokk stift nokk for meg når det står på det stiveste, sikkert får stift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå