SSM Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Ja det blir nok stiFt skal du se Må ikke ødlegge komforten i bilen helt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Ja det blir nok stiFt skal du se Må ikke ødlegge komforten i bilen helt da! Nopp, kommer nokk bare til og stille det sånn at det ikke subber på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Sjefs bil du har fått deg kan bli pen den!.. Mye mesunte folk ikke hør på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 Gjort litt i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 pent ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 hva er gjort? =) ... fikk du tatt bilder av de lenkearmsforingene du laget? har en kompis som har samme problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 hva er gjort? =) ... fikk du tatt bilder av de lenkearmsforingene du laget?har en kompis som har samme problem. Aaa ok. Nei har ikke tatt bilde av den men kan nokk fikse det en dag jeg har den på bukken. Kan ikke kjøre den akuratt nå så. Har borret hull i innsugsrøren til filteret og montert den sensoren til datasprutet (den istedefor LMM) Har festa BKFen skikkelig så nå funker bremsene og begynt på feste for tanken baki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Bilen har blitt utrolig pen Leif-Harald. Hvordan blir det med turbo bygginga da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 Bilen har blitt utrolig pen Leif-Harald. Hvordan blir det med turbo bygginga da ? Takktakk, planen er m5 motor til neste år (neste sommer) så blir det nokk turbo til sommeren etter det igjenn. Eller turbo bygg på denne motoren til neste sommer. Får se hva som skjer og hva lønningene frammover sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 trodde du hadde solgt denne her jeg. men fornuftig og beholde den etter så mye tid du har brukt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 er vel solgt enda den, er jo over en måned siden sist gang det var posta nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Du snakte om ei svensk firma som hadde c stolpe i glassfiber ? har dei ei nett side ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Sykt så fine bilen har blitt!! Kjempeflott! Og ut av nysgjerrighet, pappen sa han såg ein "M3" på Stord den 16. Mai når det va amcar treff der, den va mørkeblå å greie, å då tenkte eg me ein gong på deg! Va det din ? Min bil pappa din har sett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Sykt så fine bilen har blitt!! Kjempeflott! Og ut av nysgjerrighet, pappen sa han såg ein "M3" på Stord den 16. Mai når det va amcar treff der, den va mørkeblå å greie, å då tenkte eg me ein gong på deg! Va det din ? Min bil pappa din har sett da Den er da ikke "greie"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå