glennarl Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Selger en 525i i deler. Bra motor og gir, som har gått 215.000km. Spør om du trenger noe =) Tlf 41601984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Har du ei takluke uten bulker oppå og rust på undersiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 kun luken du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Hvordan er standen på dørene? farge? iisj, bor litt langt unna egentlig, men kan frakt til Drammen ordnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 kun luken du trenger? Ja, kun luken. Hvis den er uten bulker og rust så tar jeg den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Skal sjekke dørene i morgen og se om de er bra så gir jeg deg en tilbakemelding. Skal alltids få de til drammen på et vis Skal også sjekke takluken. Har en liggendes, for det er ikke takluke på denne bilen jeg hugger nå. Gir deg en lyd når jeg har sjekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Hvaslags interiør er det i den? Noe spes utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 dørene bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Fjærbein foran med abs?, trenger ikke demper, fjær eller bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansi22 Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 hvor mye for motoren??? er det en m20b20 motor?? jeg har en e34 520 89 mod med automat. vil denne passe rett nedi med min auto kasse??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 19, 2008 Share Skrevet Juli 19, 2008 Moteren heter vel M30B25 Den passer vel i E34..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 m30b25 har vel L-jetronic sprut, det finnes ikke på E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaksdal haien Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Lurer på løkter bak (farge)? blink side og front kvite? sjermer framme begge sider? det elektriske til grøftelys? elektriske vindusheis? hjulburer bak? Intreiør ( skinn/sport)? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennarl Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2008 Det er vanlig blått interiør i den, og det er i grei stand. Er ikke noe spesielt utstyr på den. Det er ikke abs på den, desverre. Lyktene bak er orginale og de er bra. Har også noen sotede baklykter dersom det er interessant. Blinlysene er orginale. Tror ikke skjermene er noe å samle på. Ledningen til grøftelysene er der..vet ikke helt hva du sikter til? Det er ikke elektriske vinduer på den. Hjulbuer bak er hele. Interiøret står over.. Pris = bud ) Første mann til mølla Hansi22 : du har pm =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaksdal haien Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 Kor i bergen bur du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå