Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hvilket verksted skal jeg bruke til dette. Har ikke hatt bilen inne på noe verksted før, og vil gjerne bruke noen som er seriøse :roll:

Posted

Nå gjør jeg dette for å godkjenne senkesettet da, så jeg bør muligens ha papirer på det og ;)

Hmmm, får ringe dem i morra da...

Posted

jepp, men hørte med han nå, men han kunne visst ikke gjøre det lenger :-(

kun for familie og slikt... men men... men "bilen din" er flott ;-) bruker ordentlige apparater også

Posted

typsik rabies innlegg med alt av smilyes som bimmers har ;-)

ja, pleier å være den, men ring fsf, så ordner det seg, jeg måtte vente i 2 måneder i fjor på min...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...