Rabies Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Hvilket verksted skal jeg bruke til dette. Har ikke hatt bilen inne på noe verksted før, og vil gjerne bruke noen som er seriøse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 jeg tar det svart nei da, men bilen din i søgne er gode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Nå gjør jeg dette for å godkjenne senkesettet da, så jeg bør muligens ha papirer på det og Hmmm, får ringe dem i morra da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 jepp... det jeg gjorde papirer får man jo når man tar det svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Mulig det, men GODKJENTE papirer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 jepp, men hørte med han nå, men han kunne visst ikke gjøre det lenger kun for familie og slikt... men men... men "bilen din" er flott bruker ordentlige apparater også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Da ringer jeg dem i morra da så jeg kan få bestillt time til kontroll og så til godkjenning. (Var kanskje på tide nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 ja, da får du vel godkjenningstime på evje i august ei gang kan jeg tenke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Er det såpass lang ventetid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 ja veil tro det... sommerferie og slikt nå vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 HÆ?! Er de jævla apekattene så slappe at de ikke jobber hele sommeren?!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 typsik rabies innlegg med alt av smilyes som bimmers har ja, pleier å være den, men ring fsf, så ordner det seg, jeg måtte vente i 2 måneder i fjor på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 fsf? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 fort som faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Aah, skjønner Har liksom ikke tid til å vente i 2 mnd jeg... Er allerede på overtid med eu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå