minivafle Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Hei gutter har en case her, sku montere m-leppa idag, men akkurat som om den er 1.5cm for kort på vær side når den kanten skal bak med fronthjulene der. Kan det være uorginal frontfanger ? så den ikke passer? Uansett vi noen forslag hvordan jeg kan løse dette? Vil jo se dumt ut om jeg "kutter" vekk den kanten for da når den jo ikke helt bak, så leppen vil jo se litt rar ut?
Ad|oS Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 Er det en orginal leppe da? Kjøpte meg først en uorginal fra Schmiedmann, men den va 5cm for lang. Kjøpte meg en orginal etterpå og den hadde 100% passform. Skal det ikke være et nummer et eller annet sted på fangern som kan avsløre om det er en orginal eller ikke!?
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Skrevet Juni 2, 2008 du har ikke ei faststøp leppe på den fra før av da?
minivafle Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 den er kjøpt på gs bildeler skal se om jeg finner url
minivafle Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 kanskje det er der problemet ligger der har dere front
bård Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Altså, uorginal fanger. Trenger ikke 2 M-lepper på vettu:)
minivafle Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 hehe vet det nå får smelle gt leppen på da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå