minivafle Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Hei gutter har en case her, sku montere m-leppa idag, men akkurat som om den er 1.5cm for kort på vær side når den kanten skal bak med fronthjulene der. Kan det være uorginal frontfanger ? så den ikke passer? Uansett vi noen forslag hvordan jeg kan løse dette? Vil jo se dumt ut om jeg "kutter" vekk den kanten for da når den jo ikke helt bak, så leppen vil jo se litt rar ut?
Ad|oS Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 Er det en orginal leppe da? Kjøpte meg først en uorginal fra Schmiedmann, men den va 5cm for lang. Kjøpte meg en orginal etterpå og den hadde 100% passform. Skal det ikke være et nummer et eller annet sted på fangern som kan avsløre om det er en orginal eller ikke!?
///Mysild Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 du har ikke ei faststøp leppe på den fra før av da?
minivafle Posted June 2, 2008 Author Posted June 2, 2008 den er kjøpt på gs bildeler skal se om jeg finner url
minivafle Posted June 3, 2008 Author Posted June 3, 2008 kanskje det er der problemet ligger der har dere front
bård Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Altså, uorginal fanger. Trenger ikke 2 M-lepper på vettu:)
Recommended Posts