Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvem var det som fant ut det tørr jeg spørre , haha :P

nei vi bestiller te uka, får da får jeg lønn :)

Skrevet

Dere fant vell ikke ut hvordan dere bytter ut innmaten også? Hadde mine klokker oppe her om dagen pga at jeg måtte bytte fra 3,91 med sperr til 2,93 uten sperr, og av den grunn tenkte jeg på å flytte over sperra til den andre diffen. Men det var ikke så lett som det så ut :roll: Muttrene satt som støpt og det speedometerhjulet må slås av og etterpå presses på igen. Noe som gjorde at jeg ga blaffen i alt og bare skrudde den på uten sperr.

Skrevet

Vet ikke hvordan det er på e30. men på e36 tror jeg det skal være en lett sak, ut med planethjulet pingjongen og ned med den nye. kan si ifra når jeg har fått den nye å byttet den, men det blir jo ikke helt med det første

Skrevet

Den er grei, jeg kan jo ta noen bilder av det jeg har. Så kan du se om det er likt inni der. Greit for dem som ikke vet hvordan det ser ut inni der også kanskje...hehe :D

  • 6 months later...
Skrevet

skal dere bestille i sammen kim og sondre?

har å lyst på ser du.. har de en som passer min? tror det står 325 kardang på min å.. Det må du se på kim, jeg ser ikke forskjell..

evt hvor står det nummert på den? under så jeg kan lese av og få sjekke dette.

EDIT: så dette var en gammel tråd.. men blitt noe?

Skrevet

Er det virkelig verdt å bygge om en vanlig .20 diff til bremsediff?

Ville det ikke da vært bedre å kjøpe en diff til f.eks en .35 som da også tåler litt mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...