///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 går det an å bygge om ei vanlig e36 325 klokke, til en med brems? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 glem det, fant ut av det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 og svaret var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 ebay er din venn søk på lsd bmw, så kan du kjøpe selve bremsfunksjonene som du kan sette inn koster 2k ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Og hvem var det som fant ut det tørr jeg spørre , haha nei vi bestiller te uka, får da får jeg lønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 du, etter mye mas hehe... den er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 ja når du først begynner å mase. tar det jo faen aldri slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Dere fant vell ikke ut hvordan dere bytter ut innmaten også? Hadde mine klokker oppe her om dagen pga at jeg måtte bytte fra 3,91 med sperr til 2,93 uten sperr, og av den grunn tenkte jeg på å flytte over sperra til den andre diffen. Men det var ikke så lett som det så ut Muttrene satt som støpt og det speedometerhjulet må slås av og etterpå presses på igen. Noe som gjorde at jeg ga blaffen i alt og bare skrudde den på uten sperr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Vet ikke hvordan det er på e30. men på e36 tror jeg det skal være en lett sak, ut med planethjulet pingjongen og ned med den nye. kan si ifra når jeg har fått den nye å byttet den, men det blir jo ikke helt med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 godt du skal øve på din først, og ta min etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Den er grei, jeg kan jo ta noen bilder av det jeg har. Så kan du se om det er likt inni der. Greit for dem som ikke vet hvordan det ser ut inni der også kanskje...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Kommet noen vei eller? Nå er det en stund sida, og vinteren er jo her snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 skal dere bestille i sammen kim og sondre? har å lyst på ser du.. har de en som passer min? tror det står 325 kardang på min å.. Det må du se på kim, jeg ser ikke forskjell.. evt hvor står det nummert på den? under så jeg kan lese av og få sjekke dette. EDIT: så dette var en gammel tråd.. men blitt noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2008 nei, ble ikke noe... har du plutselig 325 klokke nå!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Er det virkelig verdt å bygge om en vanlig .20 diff til bremsediff? Ville det ikke da vært bedre å kjøpe en diff til f.eks en .35 som da også tåler litt mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå