Eirikhand Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 vurderer å selge bilen min se link. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 092#bilder
wagon Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Bilen er i god stand ? Noen problemer å få gjennom kontroll / PKK med tanke på kompressor ?
Eirikhand Posted June 3, 2008 Author Posted June 3, 2008 bilen er i bra stand den, trur det skal gå grett på kontroll også. tiligere eiger godkjente dun uten problemer
Sweet_Protec Posted June 9, 2008 Posted June 9, 2008 Har en 325 ix Nokså strøken, men å si du og jeg skal bytte blir som å gi det et skambud. men Hvis du har noen muligheter er jeg åpen (A) hehe sinnsykt feet bil:)
Eirikhand Posted June 16, 2008 Author Posted June 16, 2008 hehe da blir nok da ja:P er mest intrisert i ein bil som er bakhjulsstrek:) så ix er nok ikkje nåke for meg:P
Azeton Posted June 21, 2008 Posted June 21, 2008 Det er en powerdyne kompressor om jeg ikke tar feil? Bruker du intercooler?
Eirikhand Posted June 22, 2008 Author Posted June 22, 2008 ka vil powerdyne kompressor si? bruker ikkje intercooler nei
Recommended Posts