carlhaakon Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=527751 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=527751 Ser ikke bra ut det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=527751 Ser ikke bra ut det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Nei, det så ikke bra ut.. Huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 jaja. Sånn kan det gå når du på død og liv skal sykkle på veien. Kjenner jeg hater sykklister på hovedveier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 litt forskjell på arnesen på vei hjem fra jobb, enn ett sykkelritt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 ja helvette så jo helt jævli ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 auau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 levende bowling kjegler får nok et par år i mørkekjellerern han der ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Ser ikke bra ut, men om jeg hater syklister i veien! ihvertfall her, nye fortau, men dem skal på død å liv ut i veien forde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 I helvette... Dette så ikke mye bra ut nei! Tilskuerne skulle fått komme til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 jaja. Sånn kan det gå når du på død og liv skal sykkle på veien.Kjenner jeg hater sykklister på hovedveier. Ja det var jo en måte å se det på. Selv har jeg mer forakt for fyll bak rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Er det. Hadde de funnet seg gangfelt e.l så hadde det ikke skjedd. Det er risikabelt å kjøre langs hovedveier. Er ikke meningen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiggenK Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Fy flate! Detta såg ille ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Fy faen noe så jævlig... At noen presterer å kritisere syklister (til og med i ett ritt) er meg fullstendig hårreisende, og jeg greier ikke helt fatte hva dere tenker med når en kritiserer syklistene her! Vanvittig Mannen fortjener MANGE år bak murene, i likhet med andre fyllekjører som setter andres liv på spill. Hadde det ikke vert for at dem hadde pårørende, skulle jeg nesten driti i dem selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå