Helleberg Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Har en e30 325 sperrediff som skal være nylig overhalt. Vil bytte denne i en åpen 320 eller 325 diff+ penger selvsagt. Rent salg er ok når åpen diff er anskaffet. Kan gjerne være sveiset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 er litt blond når det gjelder dette ka er åpen og lukket diff noen som kan forklare ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yxrkt Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Limited_slip_differential Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 har åpen 320 diff jeg;D og er ute etter 325 sperr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Send meg mail til gatebil@gmail.com Er noe galt med denne siden tror jeg, uansett hvilken pc jeg bruker går det drit tregt å få opp sider her, om de i det hele tatt kommer opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Du har mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2008 Vi prøver igjen....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 heisann, mye skal du ha imellom, vis du får den sveisa diffen som sitter på min?? Joacim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Jeg har åpen 325 diff men må plukke den av bilen først. Hva slags utveksling er det på den du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 hvilken utveksling er din sperre diff. store el lille huset? hvilken utveksling er det du vil ha? store el lille huset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2008 Hmm, litt usikker på størelsen på huset. Store? Har 3.64 utveksling. Vil ha en sveisa med det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Hvor mange bolter er det som fester baklokket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Her er en sammenligning mellom stor & liten diff: Har forresten stor type diff uten brems, med splitter ny powerflex foring. Utveksling 3,73. Er interessert i bytte hvis du har store typen. Edit; la ut bildet to ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 26, 2008 Share Skrevet Juni 26, 2008 Har en diff ifra 325 uten sperre.. Nyoverhalt og med 3.73 utveksling.. Blir ett stykke å reise men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Har det store huset, vil ha samme utveksling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå