Soberg Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Har en B28 som jeg vurdere å sette i e30 min. Har aldri prøvd en slik motor selv, men har hørt at de er trege og ikke går alt for godt? Noen som kan fastslå dette. Hvordan er M30B28 i forhold til m20b25, også med tanke på effekt trimming? Soberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Ingen som har erfaring med disse motorene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 gå heller for m30b34. da får du en sprek e30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Hehe ja klart det har sikkert blitt enda bedre, men har selgt b34 motoren jeg hadde, så nå har jeg kun 2 b28 igjen som jeg tenkte å sette sammen til en.. Men vis de er latte å går dårlig ser jeg ikke poeng i å gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå