marius325i Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Begynner nå å nerme meg ferdig utvendig med bilen min, så jeg tar sjangsen på å hive ut noen bilder.. Kom gjerne med utspill -99mod 320cia, km.st 181.000, full servicehistorikk - Nylakkert høsten 07 sort med kobberperlemor - Mtech 2 fangere og skjørt montert i forb.med lakkering - E46 M3-speil elektrisk - Profftonede ruter med 5års garanti rundtom - Clubsport lepper - Kamei øyelokk - Supersport eksos med eisenmann soundrohr - Nye Vertini Hennessey sommerfelger 235/245/35-19 et35/45 - FK Silverline senk, justerbart i høyde og hardhet, senket 55/45mm - Angeleyes 7000k - Xenon org nærlys, ettermontert i fjærnlys 6000k og grøftelys 8000k - Sorte blinkers - LED-baklykter sort/rød - EBC bremseskiver med greenstuff klosser rundtom - Åpent konfilter Sikkert endel ting jeg har glemt å nevne i farten.. Da bilen i utgangspunktet ikke er M-utgave, har jeg bestilt org M3-multifunksjonsratt, og er på leting etter brukbare elektriske M-stoler.. Motorbytte/kompressor og ombygging til manuell er også tanker som surrer rundt i hodet mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Ohoi, veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Utrolig pen bil Kul lakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Den så fin ut den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius325i Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 syyykt fin hadde ikke sakt nei takk til denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Pen bil Var kul effekt i lakken... Også kult med eksosløsningen.. Vurdert shadowline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Nydelig bil, sinnsykt kul effekt i lakken din hvertfall. Enig med superbeetle, vurdert shadowline? tror det kunne blitt pent.. Eller å lakkert alle listene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Fin bil! kul effekt i lakken. Men 4 utblås bak... er ikke det litt over kill? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius325i Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Hehe, jo det er vel det Er endel delte meninger om akkurat dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Fiiin bil! Hvis det kommer kompressor etterhvert så hører de fire utblåsa med Utrolig rå lakk. Ett stk. meget, meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Beauty! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 likte lakken din godt gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 DEN VAR FINE,SÅ STRØKENT UT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå