A.Holzmann Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Har et lite prosjekt jeg jobber med for tiden. Jeg kjøpte meg en E34 520i 24v av en kollega og er veldig fornøyd. Litt fakta om bilen: - Nettopp passert 235k km på telleren - Pipercross Luftfilterkit - 18" DZ II felger - Blanke baklykter fra FK - Litt simoni racing detaljer Planer for bilen: - Montere Riegerstyling - DONE - Montere senkesett - DONE - Montere Schmiedmann eksos - DONE - Hel-lakkering - DONE - Motor/drivverk-bytte - sparer enda.. - Skinn interiør Jeg legger ut et par bilder av bilen slik den er nå DZ II bakfelg Måtte bytte toppdekselpakning da det var en liten lekkasje, så jeg bestemte meg for å sandblåse og lakkere dette. Da jeg syns originalfargen med det gul-skjæret er noe kjip. Resultatet etter lakkering Dette er foreløpig så langt jeg har komt. Men jeg legger ut oppdateringer så fort det skjer noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Hei igjen! og velkommen til Bimmers! finfin bil, gleder meg til å se resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.S Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Hei, Du kom deg inn etterhvert ja welcome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Feite felger! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Detta kan bli gøy å følge med på. Velkommen og lykke til:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Kan bli kult dette Lang liste iallefall..hehe Men du må ha mer enn 2*70mm eksos ser mye bedre ut med 83mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Jeg ser du skal fjerne listene nederst på dørene. Hva har du tenkt til å bruke ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 Jeg ser du skal fjerne listene nederst på dørene. Hva har du tenkt til å bruke ellers? Vi har tenkt å fjerne overflaterust som er foresaket av vann og skitt som har ligget under listene. Så legge i noe for å fylle tomrommet etter listene. Planen er å brukte Tinn på Lister og fjerning av emblemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 slik at døren går i ett hele veien ned? Eller skal du kjøpe nye gummilister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2008 slik at døren går i ett hele veien ned? Eller skal du kjøpe nye gummilister? Ja slik at døren går i ett hele veien ned Håper det går fint og resultatet blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 hehe, sku nok ikke være noe problem det Kanskje jeg skulle gjort noe av det samme, får nesten se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn-morten Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 denne blir nice:) skal følge med på den her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Se der ja, der va han karen og inne.. må få inn andre bilder, tror bjørni har någen når DZ hjulå va på.. bl.a ifra syndikat turen.. -Kjetta (eg me e30 [evighets] prosjekte ) ska du på syndikat i år? bjørnar jabba om någe spacers så du muligt kunne trenga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 *fjernet pga. skreiv to ganger* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Heisann ja, koss e d me armen? Eg ska hørra me bjørni om di bildene. Selv om det ikje e lenge te eg hive på alt Ska på Syndikat i år, kan bli bra Ja, eg e ude itte någen sentrerte spacers så e 15mm breie. Du har jo heile roen når det komme te sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå