Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er redd for at jeg må bytte et hjullager bak + opplagringen på mellomakslingen.. Litt uling fra bakhjulet og litt rasling fra mellomaksellageret.

Tar ikke noen sjanser når det kommer til autobahn:P

  • 3 weeks later...
  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk skal du ha:) Har vert rolig her en stund.. Bilen fungerer som den skal.

Men jeg tenker den skal under lupen igjen snart:)

  • 1 month later...
Skrevet
det var faktisk litt tøft med de felgene, dristig valg, hva heter de og størrelse?

Takk :) De heter DZ II fra DZ exclusiv og er i størrelsen 10 x 18" bak og 8,5 x 18" foran:)

Skrevet

Fin bil, ble 10001 gonga finare med kvite blinkers....Men syns du skulle hatt orginal bakfanger...Bile e liksåm så clean med emblem og lister tatt vekk så bakfangeren ødelegger heilhets intrykket litt om du sjønner;)

Ellers var den kul;)

Skrevet
Fin bil, ble 10001 gonga finare med kvite blinkers....Men syns du skulle hatt orginal bakfanger...Bile e liksåm så clean med emblem og lister tatt vekk så bakfangeren ødelegger heilhets intrykket litt om du sjønner;)

Ellers var den kul;)

Takk skal du ha:) Mange som har sagt det som du sier, Men personlig så syns jeg den ser bra ut ;)

  • 1 month later...
Skrevet

Da har bilen tatt kvelden igjen, og det er akkurat det samme problemet jeg hadde tidligere.

Skal ut å starte bilen et par timer etter jeg parkerte den og den starter, sviver veldig ujevnt, turtallet daler og motoren kveler seg.

Vrir om tenningen igjen og starteren går, men ikke søren om motoren vil starte.

Har ikke fått sjekket pluggene enda, men bensin får den ihvertfall, og strøm har den også.

Er ikke så altfor lenge siden jeg hadde akkurat det samme problemet og etter å ha byttet diverse deler så startet bilen.

Vil dette problemet bare fortsette ut bilens levetid?

Skrevet

Da har jeg fått sjekket litt og prøvd å finne ut hva som er galt denne gang.

Motoren starter og går fint ved hjelp av startgass og sviver nokså greit. Så det er ikke noe problem med tenningen eller LMM.

Jeg er redd for at bensinpumpen enten har tatt kvelden eller ikke leverer nok bensintrykk.

Noen som vet den beste måten å måle bensintrykket? Jeg tenkte å få lånt et måleur jeg kan sette på fremme i motorommet og se hvilken verdi jeg får når jeg vrir om tenningen.

Noen andre forslag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...