A.Holzmann Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 Er redd for at jeg må bytte et hjullager bak + opplagringen på mellomakslingen.. Litt uling fra bakhjulet og litt rasling fra mellomaksellageret. Tar ikke noen sjanser når det kommer til autobahn:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juni 15, 2009 Share Skrevet Juni 15, 2009 Utrolig pen bil du har der Holzmann ! :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2009 Takk skal du ha:) Har vert rolig her en stund.. Bilen fungerer som den skal. Men jeg tenker den skal under lupen igjen snart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 det var faktisk litt tøft med de felgene, dristig valg, hva heter de og størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 10, 2009 Forfatter Share Skrevet August 10, 2009 det var faktisk litt tøft med de felgene, dristig valg, hva heter de og størrelse? Takk De heter DZ II fra DZ exclusiv og er i størrelsen 10 x 18" bak og 8,5 x 18" foran:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 13, 2009 Forfatter Share Skrevet August 13, 2009 Legger ut en video med lyd fra godbilen:) http://www.youtube.com/watch?v=TNun4los5go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 sweet! e34 ser så jæli bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Fin bil, ble 10001 gonga finare med kvite blinkers....Men syns du skulle hatt orginal bakfanger...Bile e liksåm så clean med emblem og lister tatt vekk så bakfangeren ødelegger heilhets intrykket litt om du sjønner;) Ellers var den kul;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 Fin bil, ble 10001 gonga finare med kvite blinkers....Men syns du skulle hatt orginal bakfanger...Bile e liksåm så clean med emblem og lister tatt vekk så bakfangeren ødelegger heilhets intrykket litt om du sjønner;)Ellers var den kul;) Takk skal du ha:) Mange som har sagt det som du sier, Men personlig så syns jeg den ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 sweet! e34 ser så jæli bra ut! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 som nevnt,dristig valg av felger,men de gjorde seg faktisk ganske bra på akkurat den bilen der,med den sammensetningen av styling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 Takk, fått høre mye om felgene:P Men de kler bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Da har bilen tatt kvelden igjen, og det er akkurat det samme problemet jeg hadde tidligere. Skal ut å starte bilen et par timer etter jeg parkerte den og den starter, sviver veldig ujevnt, turtallet daler og motoren kveler seg. Vrir om tenningen igjen og starteren går, men ikke søren om motoren vil starte. Har ikke fått sjekket pluggene enda, men bensin får den ihvertfall, og strøm har den også. Er ikke så altfor lenge siden jeg hadde akkurat det samme problemet og etter å ha byttet diverse deler så startet bilen. Vil dette problemet bare fortsette ut bilens levetid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Da har jeg fått sjekket litt og prøvd å finne ut hva som er galt denne gang. Motoren starter og går fint ved hjelp av startgass og sviver nokså greit. Så det er ikke noe problem med tenningen eller LMM. Jeg er redd for at bensinpumpen enten har tatt kvelden eller ikke leverer nok bensintrykk. Noen som vet den beste måten å måle bensintrykket? Jeg tenkte å få lånt et måleur jeg kan sette på fremme i motorommet og se hvilken verdi jeg får når jeg vrir om tenningen. Noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå