A.Holzmann Skrevet November 3, 2009 Forfatter Share Skrevet November 3, 2009 Skjer veldig lite for tiden da jeg holder på med leiligheten. Men jeg har et par ideer for vinter/vår og vil dele tankene mine i første omgang. - Setetrekk.. Her må jeg gjøre noe da det er slitt skikkelig hull i førerstol. - Lykter, har en liten ide om å skifte lykter til noen som er helt mørke, eller vil dette bare ødelegge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2ff3r Skrevet November 3, 2009 Share Skrevet November 3, 2009 syyykt bra dette her da ta en liten konkuranse på tull vi to da eller?? hvem som kommer ut med best resultat ?? heheheheh men serr kul bil og du vet vell ikke om noen som KAN det med og lakkere? skulle ha lakka E34`n minn skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 syyykt bra dette her da ta en liten konkuranse på tull vi to da eller?? hvem som kommer ut med best resultat ?? heheheheh men serr kul bil og du vet vell ikke om noen som KAN det med og lakkere? skulle ha lakka E34`n minn skjønner du Jeg vet ikke om han som lakkerte min holder på enda, men det finnes flere lakkeringsverksted her i stavanger, ville nok hørt med Pro Paint på Hinna i Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Hvordan farge har du på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Hvordan farge har du på den? Mercedes 040 svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet November 4, 2009 Share Skrevet November 4, 2009 Hvordan farge har du på den? Mercedes 040 svart neeeeeeeeeeeeei, veit om mange andre svarte farger som ikke er fra merc:P hehe, nå har jo ikke jeg bmw farge heller, så jeg skal vel ikke si noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Ganske stor forandring fra den var ny hva Men du skal ikke trimme da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Ganske stor forandring fra den var ny hva Men du skal ikke trimme da? Har lekt med tanken.. men aner ikke hva og hvordan =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 fet bil eg har samme og har akkurat kjøpt samme styling som deg bare en annen vinge på bagasjelokket sånn med bremselys. lurte på ka fargekoden er på bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 fet bil eg har samme og har akkurat kjøpt samme styling som deg bare en annen vinge på bagasjelokket sånn med bremselys. lurte på ka fargekoden er på bilen din? Takk! Har bremselys på vingen jeg også Fargekoden er 040 Mercedes svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Fin den bilen din,uten tvil! Passet fint med de baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Liten oppdatering med snøskoene på Fant ut at bilen har ganske grei senking for kjøring her i Stavanger, men kunne nok tjent litt som snøplog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2010 Jeg vurderer å selge bilen til sommeren, hvis det er mulig å få litt for den. Ting som jeg vet er "galt". Slitt sittepute på førerstol Stor slakk i viskeroverføring utv. tempsensor viser det den føler for vann temp i dashbord fungerer, men ikke 100% Diff. bak er litt fuktig. Men ellers står det meste her i tråden hva som er gjort. Hva kan jeg forvente å få for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2010 Ingen som har en ide om hvor mye det går an å ta for bilen? Har sett på finn og autodb, og sett veldig varierende priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Januar 7, 2010 Share Skrevet Januar 7, 2010 Det er jo bare å sette en pris, å se hva folk kommer å byr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå