eeikenes Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Hmm, har ikke sett denne i stavanger før Hvor i stavanger du holder til? Ellers en kul bil, men som sagt tidligere er ikke jeg heller stor tilhenger av bakfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Heheh ja er litt frem og tilbake Men nei bilen er ikke solgt. Stemmer at bilen sto på hommersåk fra torsdag til lørdag Leverte den til en som skulle gi den en skikkelig lakkbehandling da jeg ikke har tid eller kunnskaper selv. hm han bor rett over meg i gata , så ut som han gjorre en goe jobb styrra lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Heheh ja er litt frem og tilbake Men nei bilen er ikke solgt. Stemmer at bilen sto på hommersåk fra torsdag til lørdag Leverte den til en som skulle gi den en skikkelig lakkbehandling da jeg ikke har tid eller kunnskaper selv. hm han bor rett over meg i gata , så ut som han gjorre en goe jobb styrra lenge Ja jeg så bilen din når jeg henta min hehe, ja jeg er veldig fornøyd kan du si! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Hmm, har ikke sett denne i stavanger før Hvor i stavanger du holder til? Ellers en kul bil, men som sagt tidligere er ikke jeg heller stor tilhenger av bakfangeren Hehe, holder til litt utfor Tasta Har kjørt bilen slik den er nå i nesten 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Da er bilen solgt og denne tråden kan vel i grunnen stenges.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå