Kjetta Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Ja den kan ordnast det, mekka isamen någe greier te deg. E det någe så haste? ser du har polert opp hjulå, va det bare vanlige autosol og filla? må gjør det eg og , min står bare å støve ner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 der var du også på bimmers.no ja(biring fra bilforumet jeg) jeg har skrytt bilen din opp i skyene og gjør det fremdeles...det er morro å se hvordan ting utvikler seg og jeg har virkelig trua på bilen din. OPPDATER oss så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 der var du også på bimmers.no ja(biring fra bilforumet jeg) jeg har skrytt bilen din opp i skyene og gjør det fremdeles...det er morro å se hvordan ting utvikler seg og jeg har virkelig trua på bilen din.OPPDATER oss så fort som mulig. Takk for positiv tilbakemelding! Ble litt treig start på prosjektet, men jeg er noenlunde igang og skal legge ut bilder så fort det skjer noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2008 Polering av felgene var bare: Turtlewax polerduk, Autosol og TOLMODIGHET Da jeg ble ferdig for denne gang gikk jeg over med Alu Seal fra Autoglym Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2008 Ble en liten endring i planene, da jeg bestemte meg for å droppe bilstereo'en i denne omgang. Skal jeg gjøre noe, skal jeg gjøre det skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2008 Da satte jeg fra meg bilen og startet med karosseriet:) Jeg er ikke en flink sveiser, så får en del hjelp med dette Startet med å skru av noen deksler og forskjermene, da disse skal byttes. Dette er det eneste tegn til rust på bilen nå Vi startet på oppdraget vårt i å "cleane" lister. Vi sveiset på litt for å spare på tinn. Klargjøring før påføring av tinn. Da var vi igang:) Oppdateringer kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.S Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Hei mister holzmann Det ser bra ut dette her... Skal gjøre det samme på turbo-bmwen min... Ser vanvittig bra ut etterpå. Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Heisann, da har jeg en liten oppdatering. Har fortsatt med å tinne lister og emblemer. Tar litt tid da jeg vil gjøre dette grundig:P Har montert Rieger-bakfangeren, men bilder kommer ikke enda Sveiset inn en remse for å fylle listene, og spare tinn Sveiset litt mer for å gjøre det stivere, ble ganske bra Ble litt ivrige, så glemte å ta bilder innimellom, hehe. Så her er første strøk med sparkel. Da jeg ikke kunne gjøre mer med dørene, startet jeg på emblemet foran. Startet med å slipe rent. Vi renset godt og penslet med loddepasta før vi la tinn. Dryppeteknikken:P Deretter høvlet vi vekk det groveste. Og rett før sparkling slipte jeg med maskin for å få det litt finere. Oppdateringer kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 Har blitt mye jobbing med karosseriet. Og litt prøvemontering og demontering. Sikkert ikke så veldig spennende, men jeg slenger ut et par bilder til Slik ser emblemet ut nå ikke bare sparkel da:P Er godt renset og tinn under. Prøvemontering av noe styling, pluss montert riegerfanger på org. fanger. Demontert lykter og lagt grovsparkel på emblem bak. Dette er også tinnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 ser utrolig bra ut! kommer garantert til å gjøre noe av det samme etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 Takktakk Kjekt med litt tilbakemelding:) Stilig bil du har selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2008 Liten oppdatering etter dagens økt:) Fikk endelig lagt det siste tinnet Fikk også montert M5 luftinntakene. (Jeg vet disse ikke faller i smak hos alle) Siste bit med tinn Monterte E60 M5 luftinntak, beklager dårlig kvalitet på bilde:P Elendig kamera i mørket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 Skjedd lite nytt fram til nå! Har gått over bilen med Lesonal 2k epoxy de plasser som er jobbet med... det vil si ganske mye av bilen Er siste innspurt til tysklandtur nå Fjernet emblem, tinnet, sparklet, lesonal Fjernet lister, sveiset, tinnet, sparklet, lesonal Fjernet emblem, tinnet, sparklet, lesonal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juli 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2008 Da var bilen omsider levert til lakkerer:D Slenger ut noen bilder etter maskering osv. Gleder meg vilt til resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Jeg var en tur innom lakkerer da jeg hørte han hadde sprøytet bilen, eneste som manglet var diverse smådeler. Ble skikkelig fornøyd med fargen:D Svartere enn svart Deler klar til å lakkeres Måtte selvfølgelig måle kanten på felgene etter en diskusjon på vei hjem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå