S.Hafsmo Skrevet August 11, 2008 Share Skrevet August 11, 2008 sikkert at han vil følge med på prosjektet ditt. har du vunnet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 11, 2008 Forfatter Share Skrevet August 11, 2008 Jeg vant pokal for å ha kjørt lengst for å bli med på treffet:) Vanvittig kul pokalutdeling, 300 biler som kjørte seint på drag-stripa og mottok diverse pokaler Skal garantert forbedre bilen og kjøre ned neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 19, 2008 Forfatter Share Skrevet August 19, 2008 Slenger ut noen bilder jeg fikk fra tyskland-turen:) Anbefaler ALLE BMW-eiere å dra ned neste år Prisutdeling på tysk:P Fatta null og ingenting.. hehe, men gikk fint da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Jeg fant ut idag at jeg faktisk hadde høydejustering på lyktene mine. Da jeg la merke til en kontakt som ikke var tilkoblet. Men da jeg vridde på tenninga for å teste lyspærene jeg nettopp hadde skifta, så hørte jeg noen lyder fra motorrommet. Det var motoren til høydejusteringen, den virket som den jobbet litt av og til. Når jeg brukte kontakten inni kupèen jobbet den også, i takt med hvordan jeg justerte. Er det normalt at den lager såpass med lyd? Høres nesten ut som radiostyrt bil. Skal den holde på å jobbe etter du skrur på tenninga uten å røre bryteren? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 En flott E34! Som jeg har nevnt tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 En flott E34!Som jeg har nevnt tidligere Takk skal du ha! hehe:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 fin denna Bare få hvite sideblinkers foran nå så blir det enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 fin denna Bare få hvite sideblinkers foran nå så blir det enda bedre Skal gjøre noe med dem ja:) Men venter litt slik at jeg kan bestille mer enn bare blinklyktene i samme omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe34t Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 eg har å en sinsyk lyd fra eine lykte motoren... blir litt stille når eg e å rikle litt på ledningen der så eg tvile litt på at den skal gjøre sånn... å trur faktisk eg fikk d etter eg hadde nede fronten på bilen sist... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 eg har å en sinsyk lyd fra eine lykte motoren... blir litt stille når eg e å rikle litt på ledningen der så eg tvile litt på at den skal gjøre sånn... å trur faktisk eg fikk d etter eg hadde nede fronten på bilen sist... hm.. hørtes rart ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Synes nesten du bør beholde de oransje jeg, synes det ser tøft ut på en ellers svart bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Synes nesten du bør beholde de oransje jeg, synes det ser tøft ut på en ellers svart bil Jeg har tenkt litt i den retningen også Syns den er ganske kul med oransje lykter, og er redd det ikke blir så bra med andre blinklykter.. Har valgt å ikke gå for Angel Eyes også.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Det er bra! Tror det gjør seg bedre sånn den er nå enn med hvite blinkers.. Blir mere kontraster mellom svart og oransje. Skiller deg litt mere ut fra andre styla E34'er som har hvite òg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet August 29, 2008 Forfatter Share Skrevet August 29, 2008 Heisann, Da jeg optimistisk satt meg inn i bilen for å kjøre en tur i det fine været ville den plutselig ikke starte. Den starta såvidt første gangen jeg prøvde, men det rista og motoren gikk veldig ujevnt. Jeg prøver igjen etter en liten stund, og starteren går fint rundt, men motoren vil ikke starte. Jeg helte på noen liter med bensin for å se om det kansje var det som var problemet, men det var det ikke. Noen som har noen ideer? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 29, 2008 Share Skrevet August 29, 2008 Tenner bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå