A.Holzmann Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2009 Måtte benytte meg av anledningen idag da det var nydelig vær i Stavanger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benny Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 meget pen bil du har ,men du mangler kvite blinkers foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Oi, ja det må jeg virkelig si.. Er generellt ingen fan av E34, men din var nydelig.. Bare få på noen skikkelige kantfelger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Beklager, så felgene på side 2 nå Ser bra ut.. Ble bra den tettingen av støtlister. Lyst til å gjøre det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Beklager, så felgene på side 2 nå Ser bra ut.. Ble bra den tettingen av støtlister. Lyst til å gjøre det samme selv Hehe, ja felger var det første i hus =) Men takk skal du ha! Kjekt å høre at andre også liker den:) Nå går jeg bare å venter på senkesett som jeg regner med komme over helgen:) Da er det montering av senkesett og polering og montering av kantfelgene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 Må du ikke ta sånne frekke forbikjøringar når eg e ute å kjøre sopebilen min! Bilen så blank og fin ut btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Må du ikke ta sånne frekke forbikjøringar når eg e ute å kjøre sopebilen min! Bilen så blank og fin ut btw Hehe takk Frekke forbikjøringer? Me? Sjeldent.. e ikje akkurat ein racer.. EDIT. Hahah! Når du seie det så kom eg på eg kjørte forbi ein "sopebil" Nei va lei, sulten og ville hjem:) Orke ikje ligga daffa bag deg i den der ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 heahea.. Off ja.. an går någe så jæææævlig seint bare det e litt oppøve bakke.. faen så leit.. eg lage jo kø! Men godt betalt så Eg og ville hjem! vert på jobb siden 8, men eg fekk ikke kjøra forbi någen =( Så ikke noe til kantfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Så ikke noe til kantfelger Neeei... Kjøre ennå på vinterhjulå desverre.. Avbalanserte og polerte opp kantfelgene sist helg, så denne lørdagen blir det å montera senkesett og på me de rette felgene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 hva slags senk har du skaffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 About time me senk! Og jeg må bare si det igjen, du trenger hvite eller mørke blinkers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Flotte bilder. Den så bra ut nå. Du må komme deg over fjorden på et streetmeet her ien gang. :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 hva slags senk har du skaffet? Jeg endte opp med å kjøpe lowtec sitt komplett sett på 60/30:) Gislius, du jobber hos Hella? Skaffer du du blinklykter? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 Japp x 2 Hvite hvite hvite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 Japp x 2 Hvite hvite hvite? Ja de må stå i stil med blinklyktene bak Pris pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå