e34<3 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Heihei. Dette er en av de fineste E34 eg har sett:) Ble veldibra med senkingen, det blir bra med lyktene og tåkelys da blir den bare frekk rekner eg me;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 Takk skal du ha! Ja den blir nok frekk ska du se=D Men driver å tenker og planlegger litt for meg selv ang. bilen. Foreløpig holder jeg det for meg selv=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 jeg klarer bare ikke komme over det at jeg synes sorte DE lykter ser litt ut som vanlige skittne lykter.. er det bare jeg som synes det? Haha, ja, jeg er i hvert fall uenig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 Det måtte jo skje noe! Vi var en gjeng som skulle ha et møte ute på ei hytte.. litt ujevn vei ut dit, men vi klarte oss alle sammen ut til hytta uten problemer. Men da vi skulle hjem merket jeg at leppa foran hektet seg såvidt, og jeg rygget og tenkte ikke mer på det. Men da jeg kom hjem manglet den.. Jeg fant leppa knukket i 3 deler.. og den var festet med 12 skurer.. Så nå er følgende bestilt: - NY riegerleppe til frontfanger - Tåkelys ettermonteringskit - Mørke blinklykter foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Kjipt! Men det andre høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ComfySport Skrevet Mai 10, 2009 Share Skrevet Mai 10, 2009 Hei! knall bil!!!!! kjiipt d m leppa. Ingen tvil hva slags farge jeg skal velge hvis jeg lakkerer min e34. Mvh -GV- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Takk skal du ha=) Ja det var veldig unødvendig:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Da har jeg endelig fått fikset leppa foran. Den er ikke lakkert for øyeblikket da jeg først å fremst ville få den tilpasset. Ellers er nye blinklykter foran montert og tåkelys-sett montert:) Er selv MEGET fornøyd med det siste bildet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 Lookin good, Holzmann Ble jo bra med hvite blink da, matchet baklyktene bedre. Og ja, schtili det siste bildet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Takktakk =) Ja syns de passet mye bedre igrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 25, 2009 Share Skrevet Mai 25, 2009 De gjorde det Blir fortsatt ingen Tysklandstur på deg til sommeren altså, du har ikke ombestemt deg der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Mai 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2009 Jeg har SYKT lyst Men er ikke sikker på om økonomien strekker til.. Ble dyrt med uventet verkstedbesøk i fjor^^ Har noe småplukk som må repareres før evt ny tysklandtur:P Men hvis situasjonen endrer seg, så vil jeg absolutt reise ned. Ellers vurderer jeg Gatebil Kristiansand som et plaster på såret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjakan Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 E34 e ikkje min favoritt, men denne er bare nydelig! flott finish på bilen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Mai 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2009 E34 e ikkje min favoritt, men denne er bare nydelig! flott finish på bilen=) Takk skal du ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 26, 2009 Share Skrevet Mai 26, 2009 Se DER ja =D Endelig ble det nye blinkers Hva som må fikses før evt tur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå