Gjest Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Den har stått ei stund, har gått langt, og behøver pleie utvendig og innvendig.. Den har rullet rundt 340 000.. Men er teknisk meget bra.. Det står på BBS CH motorsport 17 på den.. Hva kan jeg forvente ved ett raskt salg.. Det er egentlig en nydlig bil, og den behøver litt pleie, så er den on the road... Vært i familiens eie siden kjørte 70 000km... Som sagt, så behøver bilen noe pleie for å komme tilbake, men noen som har tips? Slenger med noen bilder som er tatt av bilen...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Hva mener du med utvendig/innvendig pleie,er det snakk om vask og rens,eller lakkering/rustsveising og nytt interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Neida, det er snakk om innvendig vask og rens ja, og noe rustflekking, spes bak på skjermen bak forhjulene.. En typisk e36svakhet har jeg forstått.. Denne har ikke blitt brukt da jeg har to biler.. Rett før den ble stående, ble det tatt service på den.. Fått noen pm's om pris, men jeg tenker litt mer sånn høyeste bud da bilen må shines endel.. Om den ikke går før sommerferien min som begynner i slutten av juli, så kommer jeg til å få gjort endel med den da, og evt ta noe mer i pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Kan du gi litt mere opplysninger om utstyrsnivå? Hvor i Møre og romsdal bor du? Kan starte budrunden jeg:15.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Tja utstyr...: - el soltak - el vinduer foran - el. speil - følger med skiboks lakkert i bilens farge - BBS CH motorsportfelger i 17" Og sikkert noe som jeg ikke kommer på... Den har vel egentlig ganske standard i forhold til utstyr.. Selvfølgelig en rado/cd-spiller med.. Har selv hatt og kjørt bilen i 7 år og ca 150 000km. Før dette var det mii gamle far som hadde den som første eier i Norge.. Tror den var gått ca 25 000km når han kjøpte den høsten 98.. Ellers en veldig grei og hel bil som kan bli meget bra med endel pleie og stell som jeg hittil ikke har hatt tid og mulighet til.. Første budet er notert.. ps. Bor i Ålesund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Er egentlig meget interessert i denne jeg,er den registrert,er årsavgift betalt,når er den sist eu-godkjent??? Kan du gi meg en pris,gjerne på PM,så kanskje det blir en rask avgjørelse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Er egentlig meget interessert i denne jeg,er den registrert,er årsavgift betalt,når er den sist eu-godkjent???Kan du gi meg en pris,gjerne på PM,så kanskje det blir en rask avgjørelse: Bilen har vært registrert hele tiden, og årsavgift er betalt, den står nå også med full kasko, så det blir egentlig bare utgifter slik det er nå Når det gjelder pris, så har jeg fått noen få pm's.. Noen med kurant pris, og noen skambud.. Jeg har ærlig talt ikke noe spesiell oppfatning av hva som er en fornuftig pris, så det er bare å komme med bud på pm.. Fikk ett bud på 22k i sted, men føler det er liiitt knapt.. Som sagt, så dersom den ikke går til en fornuftig pris innen jeg begynner på ferie, så velger jeg nok å bruke litt tid på den og sørge for innvendig og utvendig shine, samt nye dekk, iallefall bak for de må skiftes.. Det må også flikkes litt smårust her og der, men ikke noe særlig mye.. Den er vel eugodkjent til sept 08 tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 NB!! Gikk innom og sjekket, og den er begjært avskiltet pga jeg har glemt å stille den på kontroll rett før jul... Har tydeligvis gått totalt i glemmeboka... Men det får jeg jo bare ordne, evt en kjøper ordne... Tenkte bare å informere om dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Du får komme med en prisantydning du selv synes er fornuftig da,så får ev.vi budgivere ta det derfra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Oki... Kan vel heller gjøre det da... Da tenker jeg 30 lapper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Bumper litt og prøver igjen... Selges som den står... Hadde noen pm'er, men kjøpere uten penger... Og da er det ikke enkelt å kjøpe.. Bilen skal ikke være noe problem å få gjennom EU-kontrollen.. Ved siste EU-kontroll så var eneste mangelen en styrekule som måtte skiftes.. Før den ble satt bort, så ble det tatt service på den, altså skiftet olje, lmm og plugger...... Tenkte å fjerne restskatten min, så ett anstendig bud innen utgangen av neste uke, ja da går den p.s. Kan legge til at det følger med takboks lakkert i bilens farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Legg ut noen nyere bilder både ut og innvendig? Kansje jeg tar en tur og ser på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Det skal man jo kunne få til.. Er borte i helgen, men skal se å få gjort dette rett over helga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Kommet hjem fra by'n og madammen sier: Selg bilen, den bare står der.. Hmm.. Ok.. Jeg har fått bud på 23k, men lar den gå for 25k eller høystbydende over helga... Er ikke i byen nå, men den går raskt til rette kjøper.. Ja, den har alarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt L. Skrevet Juni 15, 2008 Share Skrevet Juni 15, 2008 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg