Jump to content

Recommended Posts

Posted

Selger en ORGINAL nylakkert M-tech II frontfanger til sedan E46.

Den er lakkert i sølv metallic (titan-silber)

Nypris hos BMW er 4900,- og hos GS-bildeler 4600,- (nesten dobbelt så dyr om man skal ha den lakkert fra BMW)

Kom med bud - SOLGT

8dueyity3nqh2g7yjj5o_thumb.jpg

Listene følger ikke med, men komplett grill følger med.

Har i tillegg tåkelyktene og dekslene til disse som hører til fangeren, om man vil ha disse på.

7vtu96vlylhr3bacz9kp_thumb.jpg

Sånn ellers er det skallet, slik den selges hos GS-bildeler, og BMW.

Har også bakre diffuser til M-Tech II bakfanger (sorte nedre delen), som passer til dobbel stuss, til salgs om noen trenger.

Alexander

tlf 920 44 919

Posted

pris? bilde? er den strøken? passer den coupè?

Posted

Kan være greit at du legger til hvilken diffuser det er......

Det finnes flere typer:

- passer til dobbel stuss

- passer til enkel stuss

- passer til dobbelstuss MED avtakbarthengerfeste

- passer til enkel stuss MED avtagbart hengerfeste..

Posted
Kan være greit at du legger til hvilken diffuser det er......

Det finnes flere typer:

- passer til dobbel stuss

- passer til enkel stuss

- passer til dobbelstuss MED avtakbarthengerfeste

- passer til enkel stuss MED avtagbart hengerfeste..

Det er et viktig poeng ja. Noted, and done =)

Den passer til dobbelstuss.

Posted
pris? bilde? er den strøken? passer den coupè?

Den er veldig fin (når jeg sier noe er veldig fint, ville vennene mine sagt den var strøken :wink: - hehehe)

Den er ikke falmet eller noe som følge av for mye avfetting etc.

Er dog et merke i plasten som ikke er veldig synlig, akkurat der hvor endestussen er. (Dette er noe jeg - som det petimeteret jeg er - legger merke til, mens andre bare ler når jeg nevner sånne ting :oops: - hehehe)

De hadde vel ikke sett det om jeg ikke hadde pekt på det lille merket .

Den er til sedan fangeren: Det er ikke likt delenr. som til coupe iflg ETK. Så da vil den sannsynligvis ikke passe.

Skal prøve å få tatt et bilde og lagt ut i kveld eller i morgen :D .

Prisantydning 450,-

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...