Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge leita etter oz futura til min m3, men disse er vanskelige å finne i grei stand til en god pris...

derfor kunne jeg tenkt meg å fått sett disse på bilen. Helst med bilens farve i senter. Mange synes sikkert disse felgene er noe spesiel om ikke stygge, men verdt et forsøk.

76tf6ld3p637mz7fan38.jpg

CIMG0270.jpg

Noen som får til dette?

Skrevet

Fiks bilder av bilen i samme vinkel som felgene, eller felgene i samme vinkel som bilen. :)

Skrevet

Du må jo ikke bytte ut de fine orginale felgene!

Hvor store er felgene du skal ha på? På bildet som er photoshoppet ser det ut som 18", kanskje 19".

Skrevet
Du må jo ikke bytte ut de fine orginale felgene!

Hvor store er felgene du skal ha på? På bildet som er photoshoppet ser det ut som 18", kanskje 19".

Liker originalfelgene veldig godt og kommer ikke til å selge dem, men gøy med no nytt :wink: felgene er 8x17"

fant et sett med 9 og 10x17 oz futura felger ved grensen til finland, men da d var 100 mil en vei kom jeg meg liksom aldri avsted så felgene ble solgt :cry:

så fant jeg 8x18 futura til salgs i sør-sverige å like før jeg skulle dra fikk jeg flere bilder å da viste d seg at en hadde en stor sprekk som var sveiset... så tok ikke sjangsen på de heller...

Får vell bare vente til d dukker opp noe igjen.

Skrevet
her har du med sikkelige felger :wink:

6xdxi5c92p1xhcw58rmy.jpg

ja hadde vært digg med slike. Har muligens funnet no annet nå, må bare komme meg hjem fra jobb før de blir solgt.

Blir langt over mitt budsjett å bestille fra tyskland ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...