Bmwray Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Hei! Kjøpte radiator på radiatorservice i oslo! Radiatoren er helt lik den som sitter i bilen bare at det fulgte ikke med fester deksel til vifte eller sånn til og skru inn festet til kabelen.. Det var heller ikke med radiator lokk! Alt dette skal vel følge med? Jeg flyttet over delene men jeg mangler radiator lokk da det gamle ble ødelagt! Noen flere her som har handla en ribba radiator der før? Er vel ingen i østfold oslo eller akershus som har et radiator lokk liggende? Trenger det fortest mulig og dette er vel noe bmw må bestille så har jeg det sikkert ikke før mandag! Gs hadde det ikke på lager, da tar det vel en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Det følger ikke med på en radiator kjøpt hos BMW forhandlern heller det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 e30? Kan sjekke på verkstedet i morgen. Send meg nr ditt i morra etter halv 3, så svarer jeg deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 e30?Kan sjekke på verkstedet i morgen. Send meg nr ditt i morra etter halv 3, så svarer jeg deg! Er E36 han har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 4, 2008 Share Skrevet Juni 4, 2008 Da kan jeg desverre ikke hjelpe. Beklager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå