520_Kristiansen Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Hei.. Jeg har et stort problem på min E34.. Skulle hatt bytta det ene fjærnlyset, men aner ikke hvordan jeg kan få hele lykte ramma ut.. Lykterammen er løs, men grillen er i veien.. Finner overhode ikke ut hvordan jeg skal få av den, og jeg vil heller ikke ødelegge no, så bruker ikke makt.. Hadde noen vært så greie å tatt seg litt tid å kanskje prøve å forklare meg hvordan jeg skal løse dette problemet? mvh Kristiansen. A
Glenno Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Jeg syntes det var enklest skru av fanger foran først, da den sitter kun i 4 muttere og bare dra ut. Sikkert noen som ikke syntes det er nødvendig men. Fjern først listene på siden av fangeren med flattjern forsiktig ved dra forsiktig ut i front, så skyve forsiktig ut. Grillen er festet med bl.a klips. Du må også vippe ut noen plast hylser og plast fester i og under grillen med et flatjern. Du trenger også en stjerne skru trekker da grillen sitter fast med skrue i vært hjørne under blink lysene. Vær forsiktig så ser du etter hvert hvordan det henger sammen. Her er noen linker til DIY: Autopower.se og bmwe34.net og justering. Bøker: Haynes, Bently reprasjons håndbøkene kjekke ha. Annet: Søk på bimmers, bmwccn og på min hjemme side for flere linker. Lykke til
Astri Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Hei Når eg klarte det på min, så klarer nok du og det. Gjør slik som Glenno forklarte her, og om du ikkje forsto det så kjører du til feiltema og handler deg ahynes boka te e34. Der står det. festene i grillen kan være litt vanskelige å finne og komme til. La inn bilder fra jeg gjorde det på min bil, så du kan jo trykke på linken i signaturen in så kommer du dit. Lykke til.
520_Kristiansen Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 Da var lykta fikset Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå