LianLi Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Hvordan holder E36 coupe seg på denne kilometerstanden? Går jeg på et bommkjøp om jeg kjøper en 96 mod coupe med 280K på telleren, eller vil den holde seg fin i mange år fremmover? Blir det fort en del utgifter med deler? Skal nevnes at motor og driverk skal byttes, har 328 motor (160K), girkasse mellomaksling og diff er underveis. Det gjelder forøverig denne bilen: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 var mye kjørt på få år da... se etter rust i hjulbuer under og slikt... men det vet du nok 6erne holder seg mye bedre en 4ern i hvertfall... prut litt på prisen, og kjøp i vei hvis det blir handel, kast engangsgrill nettingen og bytt den med sort
LianLi Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Skrevet Juni 5, 2008 Hehe, ja spør du meg er den der stylingen grusom, full mtec og avusblå hel-lakkering er planlagt når penger detter inn Motor og driverk blir jo byttet uansett så, så det er karrosseriet jeg bør være obs på / mest utsatt?
Hyggmaister Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 Kanaler, hjulbuer, dempertårn er alltid standard sjekkpunkter Se under bilen også...Ser den ut som et rustvrak kan en gjerne holde seg unna, gjerne se litt på bremserør osv Når en skal handle noe som er mye penger for en, så bør en også sjekke nøye at en ikke kaster dem ut av vinduet
///Mysild Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 ehhmmm... 2.8 liter på 160 hk? du mener vel 193? hvis du skal bytte, bremser, aksler, girkasse, motor, er det jo ikke så mye annet å kikke på en karosseri rust i hjulbuer, under framskjermene bak hjulet er det MASSE dritt somregel... så kan du se i kanalene, om det er rust i jekkfestene, ta ut proppene og se... så må du se i dørene, under de liksom... koffertlokket er viktig å sjekke, hjulbrønnen evt i motorrommet kan det også være noe, under spylertank etc... evt ved bakvinduene under den lista kna det også være noe... det er de stedene jeg kommer på, som du bør sjekke
Hyggmaister Skrevet Juni 5, 2008 Skrevet Juni 5, 2008 ehhmmm... 2.8 liter på 160 hk? du mener vel 193? Mysild da...160K som i kilometer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå