Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ikke får å ødlegge tråden, men kan gi alle her ett bra tips dere må huske på (for de som ikke vet det da:

Blir du stoppet med laser, så er laser apparatet nødt å være 1,20M OVER bakken, uten det kan di ikke ta deg, di gjør jo det der og då, men anmelder du di og havner i retten, vinner du nok garantert og alt ordner seg, vet om tre stk no som dette skjedde med. Sant som oftes gjømmer de jo seg nedi veikanter å alt mulig der man ikke ser di. Husk på den:)

Står det skrevet i noen lov? Isåfall vil jeg gjerne se den! :)

Samtykke til førerkortbeslag på stedet burde unngås, siden de fleste ikke klarer å tenke nødvendig rasjonelt da. Husk at du kan endre til at du samtykker i etterkant. Men merk dere at politiet ofte begynner med skremselspropaganda hvis du ikke skriver under på stedet ; "nå er du ille ute, bla bla, ikke gjør det verre", "rettsak, anmeldelse" etc etc.. dere skjønner tegninga.

Skrevet

Det står nok i forskriftene for bruk av målerapparat.. En liten håndbok politi har, og tror nærmest du må være advokat for å få lov å se i den.. Jeg har aldri funnet den på nettet, men jeg vet at den fins..

En annen ting det står der er at bruk av Radar i mørke eller i tåke ikke er godkjent.. Det skal være klar sikt og de skal kunne se bilene.

Står mye rart i den boka.. Åssen de kalibrerer osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...