iNthe Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 har aldri likt slik farge på interiøret, eller tre-lister.. men på denne bilen var det faktisk nydelig. Kjempefin bil. tenker den er en drøm å kjøre, men krever litt stell.. blir nok en ny lykkelig eier snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Ja org liftfilterboks har jeg, og det er org m ratt ja, jeg skal ha rundt 240 000 for den. http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=32&fg=35 Ser det er M ratt men tenkte på sport... Forøvrig en knallfin bil. Eksisterer noe tilstandsrapport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 ja er du intr i bytte? 03 320ci M-Sport.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 reis den der var fin;) lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiFtY Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Er denne tilfeldigvis i bergen nå? så en like pen snott lik m3 parkert like nedenfor kåken min. Om det er deg, så MÅ eg få komme å kose med bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Send pm om intr. i innbytte i 325Cia 02 med alt utstyr..Navi pro,elsete,skinn,19" BBS Ch, +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Er ikke det Ellingsen sin gamle? Strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg