antiloop Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel ... tid=528096 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 filmen fra Nurburgring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Sykt, og virkelig imponerende! Ser godt her hvor vanskelig banen er med tanke på humper og ugjvenheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 den slo ikke loaded m3en hehe. men den har kanskje litt mer motor.. såg ut som den var en smule stivt satt opp for banen.. ble mye homping å spretting i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Bøst! Rett fra full gass runde og bråstopp og inn i depotet med brekket på! Way to go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 jeg anbefaler alle kjøreglade til å stikke ned å kjøre noen runder på nordschleife. og hvis man først er der så anbefaler jeg også omvisningsturen på nürburgring. da får man se bmw vip lounge og masse andre artige greier man normalt sett ikke får tilgang på. var jo ikke direkte kjedelig å se moto gp løp fra taket på sponsorbygningen heller liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 kjørere bedre en han jeg, ligger breit i alle svinger med min blodtrimma røde e36. sykt morro kjørt i 20-30 timer på den banne + bedre rundetid. Joda FORZA MOTORSPORT PÅ XBOX360 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå